کد مطلب: ۵۵۱۲۵۸

استخراج بیت‌کوین از آتش‌فشان

استخراج بیت‌کوین از آتش‌فشان

رئیس‌جمهور السالوادور در پیامی توییتری اعلام کرد این کشور استخراج بیت‌کوین از انرژی حاصل از آتش‌فشان‌ها را شروع می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نایب بوکله رئیس‌جمهور السالوادور در پیامی توییتری اعلام کرد این کشور استخراج بیت‌کوین از انرژی حاصل از آتش‌فشان‌ها را شروع می‌کند. رئیس‌جمهور السالوادور در توییتر نوشت: « رئیس شرکت برق زمین‌گرمایی دولتی به من گفت که استخراج بیت‌‌کوین به کمک انرژی آتش‌فشان بسیار ارزان، ۱۰۰ درصد پاک، ۱۰۰ درصد تجدید‌پذیر و بدون هرگونه انتشارات کربنی است.

mining1

بسیاری از حامیان بیت‌کوین از تصمیم بوکله برای استفاده از آتش‌فشان‌ها به منظور استخراج بیت‌کوین استقبال کردند و آنرا یک سیگنال صعودی دانستند به طوری که توئیت رئیس‌جمهو هزاران کامنت و ده‌ها هزار لایک گرفت و بارها ریتوئیت شد. در میان اظهارنظرکنندگان جک دورسی مدیرعامل توئیتر هم نوشت: بیت‌کوین برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر انگیزه ایجاد می‌کند.

مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی هم گفت: « استخراج بیت‌کوین بهترین فناوری جهان برای تبدیل انرژی به رفاه است.» او همچنین با تگ کردن ایلان ماسک نوشت: «بیت‌کوین برای استفاده از انرژی تجدیدپذیر انگیزه ایجاد می‌کند.»

سیلور اخیرا در نشست استخراج‌کنندگان بیت‌کوین آمریکای شمالی با مدیرعامل تسلا دیدار و در خصوص استخراج بیت‌کوین با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر بحث کرده بود. در این نشست استخراج کنندگان با تشکیل شورای استخراج بیت‌کوین موافقت کرده بودند.

اخیرا السالوادور با به رسمیت شناختن بیت‌کوین به عنوان یک ارز رسمی ، تاریخ جدیدی را رقم زد. رئیس جمهور السالوادور همچنین اعلام کرد که قصد دارد به زودی با مقامات صندوق بین‌المللی پول دیدار کند.

مهمترین اخبار مربوط به رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کیوان

    چقدر عالی میبینم کشورهایی که زیاد هم مطرح نیستند ولی با تصمیمات درست و دلسوزانه مدیران امکان پیشرفت پیدا میکنند و مطرح میشن ، واقعا دست مریزاد به این رییس دولت

  • ناشناس

    این کشور هنوز حساب بانکی ندارن میخوان از اتشفشان انرژی بگیرن خنده م اومد…هر وقت تونستید بانک بزنید بعدا از این خرفای مفت بزنید