خبر مهم:

کد مطلب: ۷۳۰۵۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

راهکارهای جدید سامسونگ برای استریم بازی

راهکارهای جدید سامسونگ برای استریم بازی

سامسونگ الکترونیکس راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای گیمرها برای تجربه استریم بازی با اضافه شدن شرکای جدید و معرفی استریم بازی به مدل‌های 2022 تلویزیون سامسونگ و بازی‌های 4K معرفی و به وعده خود مبنی بر ارائه آینده بازی به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان عمل کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که سامسونگ گیمینگ Hub1، اکنون برای همه تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ 2022 عرضه می‌شود و بهترین محتوای پخش بازی و تجربه‌های بازی را بدون نیاز به سخت‌افزار یا دانلود اضافی به ارمغان می‌آورد.

به گزارش سامسونگ‌نیوز ، سامسونگ گیمینگ هاب (Samsung Gaming Hub) که در جریان CES 2022 معرفی شد، یک پلتفرم کشف جریان بازی همه‌جانبه است که در آن بازیکنان می‌توانند بازی‌هایی را که دوست دارند از شرکای خود مانند Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Google Stadia، Utomik و به‌زودی Amazon Luna کشف و بازی کنند.

علاوه بر این، سرویس‌های استریم Antstream Arcade و Blacknut در سال 2023 به سامسونگ گیمینگ هاب می‌پیوندند. سرویس اول بیش از 1500 بازی قدیمی را ارائه می‌دهد، در حالی که دومی دارای بیش از 500 عنوان کنسول و رایانه شخصی در سال‌های مختلف است.

سامسونگ همچنین در تلویزیون‌های 2022 یک تبلیغ تعطیلات را اجرا می‌کند که شامل یک کنترلر Xbox و سه ماه Xbox Game Pass Ultimate به صورت رایگان است، اگرچه این شرکت تأیید کرده است که این برنامه در کانادا ارائه نخواهد شد.

راه‌اندازی اپلیکیشن برای استفاده از بازی‌ها

سامسونگ تا پایان سال به بازیکنان بیشتری دسترسی به استریم بازی را از طریق تلویزیون‌های هوشمند مدل 2022 خود می‌دهد.

سامسونگ در سال آینده‌ میلادی اپلیکیشن‌های ویژه‌ای را برای استریم بازی در اختیار کاربران می‌گذارد که بتوانند از طریق شرکای قدیمی و جدیدتر خود شامل Xbox، NVIDIA GeForce NOW و Utomik، Blacknut و Antstream Arcade از بازی‌های متنوع این سرویس‌ها لذت ببرند.

در حال حاضر کاربران مانیتورها و تلویزیون‌های سری 2022 سامسونگ از طریق بخش Gaming Hub به طیف متنوعی از بازی‌ها دسترسی دارند.

مایک لوسرو، مدیر محصول گیمینگ خدمات تجاری سامسونگ در آمریکای شمالی می‌گوید: «امروز ما خوشحالیم که می‌توانیم به طرفداران مشتاق خود اعلام کنیم که آنها قبل از پایان امسال می‌توانند از تجربه بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرند. میلیون‌ها گیمر از طریق تلویزیون‌های خود قادر خواهند بود تنها با یک کنترل گیمینگ بلوتوثی و اتصال به اینترنت به مجموعه‌ای گسترده و متنوع از بازی‌ها دسترسی داشته باشند. موضوعی که باعث می‌شود تا دستگاه‌های سامسونگ به ابزاری مناسب برای استریم بازی تبدیل شوند».

پس از در دسترس بودن عمومی، بازی‌های را می‌توان به شکل مستقیم در بخش Media Hub و از طریق اَپ‌ استور سامسونگ دانلود و نصب کرد.

بازی‌های 4K در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

گیمرها از طریق سرویس GeForce NOW این فرصت را دارند تا در تلویزیون‌های سری 2022 سامسونگ از تجربه تماشای بازی‌های ویدئویی با وضوح تصویر 4K و با سرعت 60 فریم در ثانیه نهایت لذت را ببرند. با خرید حق اشتراک پرمیوم GeForce NOW می‌توان علاوه‌ بر این‌ به قابلیت‌های پیشرفته‌ای دسترسی داشت.

بازیکنان می‌توانند به لطف پیشرفت‌های حرکتی پیشرفته و فناوری کاهش تأخیر در سری تلویزیون‌های هوشمند 2022 سامسونگ و سری مانیتورهای هوشمند 2022 منتظر یک تجربه بازی شگفت‌انگیز باشند.

جدیدترین محصولات سامسونگ رمزگشایی سریع‌تر و فناوری کنترل بافر بهینه‌ شده را معرفی می‌کنند که تاخیر ورودی را تا بیش از 30 درصد نسبت به مدل‌های قبلی کاهش می‌دهد.

آخرین فناوری ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی سامسونگ، گرافیک بازی را بهینه می‌کند و وضوح 4K و 8K باورنکردنی را با دقت و وضوح رنگ بالا ارائه می‌کند.

مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه تکنولوژی و فناوری را در صفحه اختصاصی اخبار استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.