کد مطلب: ۳۲۰۰۶۲

برگزاری رویداد کارآفرینی ویژه اندیشمندان و دانشمندان جوان در پارک تهران

برگزاری رویداد کارآفرینی ویژه اندیشمندان و دانشمندان جوان در پارک تهران

از سوی پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران استارتاپ ویکند جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با هدف تبدیل ایده به کسب‌وکار برگزار می‌شود.

اولین استارتاپ ویکند جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ۳۰ آبان تا ۲ آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز،هدف این رویداد تبدیل ایده به کسب و کار از طریق مشاوره و مربیگری بوده و مخاطبان آن صاحبان ایده در حوزه علوم پایه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان است.

در این رویداد پس از امکان‌سنجی علمی ایده‌های ثبت شده در مرحله اول، ۵۰ ایده برای حضور در استارتاپ ویکند انتخاب خواهند شد و درمرحله بعد از متخصصان برنامه‌نویسی، طراحان گرافیک و سایت، فارغ‌التحصیلان رشته‌های کسب و کار، مدیریت و تمام کسانی که با بازار و مقدمات ایجاد یک کسب و کار آشنایی دارند، دعوت می‌شود تا با این ۵۰ نفر تیم تشکیل دهند تا بر روی تکمیل ایده کار کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ثبت‌نام‌کنندگان در استارتاپ ویکند ایده‌ای را ارائه نخواهند کرد و تنها برای همکاری و تشکیل تیم ثبت نام خواهند کرد، ضمن آنکه تمامی ۵۰ نفر منتخب بخش علمی که در استارتاپ ویکند حضور دارند، ایده خود را در ۵ دقیقه ارائه می‌کنند.

در نهایت ۱۰ ایده برای ایجاد ۱۰ تیم و آغاز استارتاپ ویکند انتخاب خواهد شد.

برای تیم‌هایی که در این استارتاپ ویکند موفق به کسب رتبه‌های اول تا ششم شوند، علاوه بر جایزه نقدی و ویژه، مبلغ ۲۵ میلیون تومان اعتبار حمایتی از سوی بنیاد نیکوکاری جمیلی به منظور تولید نمونه محصول برای تیم‌های منتخب در نظر گرفته شده است.

استقرار تیم‌ها در فضای استارتاپی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و استفاده از خدمات زیرساختی، آموزش و مشاوره‌های متخصصان پارک علم و فناوری برای تولید محصول و تشکیل شرکت و امکان استقرار شرکت در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در صورت کسب حدنصاب نمرات ارزیابی از دیگر تسهیلاتی است که به تیم‌های برتر این رویداد کارآفرینی اعطا خواهد شد.

ثبت نام در این رویداد تا ۲۵ آبان ماه جاری ادامه دارد.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.