کد مطلب: ۵۶۳۸۳۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یک سیگنال مهم برای بیت‌کوین / بیت‌کوین چاره‌ای جز رشد ندارد!

یک سیگنال مهم برای بیت‌کوین / بیت‌کوین چاره‌ای جز رشد ندارد!

حجم معلاملات بیت‌کوین در محدوده ۳۱ تا ۳۴ هزار دلار بسیار زیاد بوده و بسیاری عقیده دارند این بیت‌کوین‌ها توسط هولدرها خریداری شده است. اگر هولدرها به خرید ادامه دهند بیت‌کوین چاره‌ای جز رشد ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خروجی قیمت مصرف نشده مقدار بیت‌کوین (UTXO) میزانی از بیت‌کوین را نشان می‌دهد که آخرین بار در یک سطح قیمت مشخص معامله شده است. حدود ۱/۶ میلیون بیت‌کوین به صورت زنجیره‌ای در محدوده قیمت ۳۱ تا ۳۴ هزار دلار معامله شده و نکته مهم این است که این میزان بیت‌کوین معامله شده حدود ۱۰ درصد میزان عرضه این ارز است.

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده این حجم معامله بیت‌کوین بعد از رشد این ارز از محدوده ۱۲ هزار دلار بی‌سابقه است.

Capture 9

یک دهم از مقدار بیت‌کوین موجود در این محدوده معامله شده است و براین اساس می‌توان پیش‌فرش‌های زیادی مطرح کرد. این موضوع نشان می‌دهد که چرا بیت‌کوین در این محدوده حمایت می‌شود و پشتیبانی شدیدی دریافت می‌کند. در عین حال باید توجه داشته باشید که اگر این محدوده حمایت معتبر از دست برود می‌تواند به یک مقاومت معتبر تبدیل شود.

از طرفی می‌توان این سناریو را هم مطرح کرد که وقتی حجم زیادی از سکه‌ها در مناطق خاصی معامله می‌شود نشانه این است که تعداد قابل توجهی از فعالان بازار دارایی خود را فروختند و هولدرها در حال جمع‌آوری سکه‌ها هستند. در نهایت می‌توان ادعا کرد تقاضا در بازار زیاد است.

وقتی قیمت برای مدت طولانی در یک محدوده جمع می‌شود احتمالا قرار است یک حرکت بزرگ انجام شود.

سرمایه‌گذاران با خرید خود منتظر رشد بازار هستند. اگر رشد شروع شود فشار فروش در محدوده‌های مقاومتی بعدی زیاد می‌شود اما اگر رشد شروع نشود بسیاری از فعالان اقدام به فروش می‌کنند و این موضوع باعث ریزش بازار می‌شود.

1 15

اگر سرمایه‌گذاران به هولد کردن بیت‌کوین ادامه دهند احتمال افزایش قیمت زیاد است. اگرچه قیمت در حال کاهش است اما میزان نگهداری بیت‌کوین به شدت در حال افزایش است.

آخزین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اصلا هم افزایشی نمیشه دیگه
    تحلیل گر جو ساز

    • ناشناس

      بدبخت ها

    • ukilfre905@detectu.com

      دوستان چرا چرت پرت میگی

  • ناشناس

    تجارت نیوز: دلال بازار !

  • ناشناس

    Chr

  • نسترن

    بیت کوین اومد ما را بدبخت کرد نصفش بورس برد اینجا هم 100 میلیون ضرر ..

    • ukilfre905@detectu.com

      چرا الکی میگی نسترن شما هیچ سواد ارز دیجیتال ندارید لطفا بیت کوین نگیر

    • حمید

      اگر با تحلیل معامله کنید تو کاهش قیمت هم سود خواهید کرد

  • ناشناس

    اینکه بیت کویین اینقدر رشد کرده زیاد خوب نیست
    ابتدا نگاه کنید به عملیات های تروریستی در همه جای جهان فرقی نمیکنه دست تمام جنایت کارها برای تمام اعمال خلاف باز میشه بدون گرفتن هیچ ردی
    اینکه هیچ پشتوانه ای برای رمز ارز ها وجود نداره و هیچ تضمینی پشت این الگوریتم و واقعا باید قبول کرد در کنار این امنیت بسیار بالا که دسترسی به آن غیر ممکن است جای خودش اما اگر روزی بستر اینترنت با یک طوفان خورشیدی نابود شود کدام بانک تضمین و پشتوانه بیت کویین یا هر رمز ارز دیگری است
    روزی به این نتیجه خواهیم رسید 21 ملیون تمام میشود و باید فکر ماینر و دیگر مسایل و برق و وقت هم بود تجارت پرسودی که هیچ پشتوانه ای نداشت به کجا رسید
    دلار و پوند و یورو و دیگر ارزهای رایج جهان بیکار نمی‌نشینند در واقع ما داریم چیزی را معامله میکنم که هیچ مفهوم و درک درستی در سیستم بانکی برایش تعریف نشده

    • سعید جنگجو

      جای امثال تو تو ارز دیجیتال نیس که
      نمیدونم چرا اخبارش رو دنبال میکنی ??
      آینده مال ارز دیجیتال هسش پشمک خان

  • ناشناس

    سلام نسترن بیا من ضررتو پرداخت کنم

    • ناشناس

      بیا ضرر منم پرداخت کن لدفا???

  • ناشناس

    تابیست سال آینده چیزی به نام پول کاغذی و این چیزا وجود نخواهد داشت۔ دقیقا مثل چند سال پیش که کارت عابر رو اختراع کردن و اومد روی کار و الان هیچ بنده ای پول نقد نگهداری نمیکنه۔ اون زمان یادم میاد از این چرت و پرتها هم بود مثل این بنده که طوفان خورشیدی رو میبینه اما پیشرفت و دنیای علم و تکنولوژی بشر رو نمیبینه۔??