کد مطلب: ۶۱۱۷۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

گلایه مشتریان از تاخیر اسنپ فود / پشتیبانی رسیدگی نمی‌کند؟

گلایه مشتریان از تاخیر اسنپ فود / پشتیبانی رسیدگی نمی‌کند؟

تاخیر در ارسال و تحویل سفارش‌های اسنپ فود، باعت گلایه‌ها و اعتراضات فراوانی از سوی مشتریان این پلتفرم شده است. چرا که برخی از سفارش‌های کاربران با تاخیر سه ساعته به دست آن‌ها می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چند وقت اخیر، تاخیر در تحویل سفارش پلتفرم سفارش آنلاین غذای اسنپ‌فود، باعث حاشیه‌ها و گلایه‌های فراوانی از سوی مشتریان برای این استارتاپ شده است.

اسنپ‌فود در چند یک سال اخیر به سوپر‌اپلیکیشنی تبدیل شده که در‌کنار غذا، سفارش شیرینی، خرید نان، فروش محصولات آرایشی بهداشتی و سوپر‌مارکت را نیز انجام می‌دهد.

با وجود گلایه‌های بسیاری که پیش از این به پلتفرم اسنپ‌فود شده بود، اما با توجه به نظرات کابران در شبکه‌های اجتماعی به نظر می‌رسد این مشکلات همچنان ادامه دارد.

تاخیر ۳ ساعته!

برخی از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر نسبت به تاخیر اسنپ‌فود در تحویل غذا اعتراض کردند:

«کاش بفهمم اسنپ‌فود دقیقا چیکار میکنه که غذاهاش این همه با تاخیر میرسه.»

«شاهکار اسنپ فود، ساعت یک و بیست و سه دقیقه بعد از ظهر سفارش غذا دادم، الآن ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه است، بعد از چند بار تاخیر و اعلام زمان مجدد، یک بار تماس با پیشتیبانی، هنوز نهار را تحویل نگرفته ام، پیغام اسنپ فود هم این است که پیگیری سفارش در جریان است.»

«نتیجه‌ انحصار و ایجاد وضعیت مودبانه‌ی «همینه که هست» در اسنپ فود: ثبت سفارش در ساعت ۱۹:۳۰، تحویل سفارش ساعت ۲۲ بعد از چند بار اعلام تاخیر و تماس!»

«از چهار سفارش قبلیم از اسنپ فود دو مورد لغو شدن، دو مورد بعد از نزدیک یک ساعت و نیم تأخیر ارسال خودم اقدام به لغوش کردم. ممنون از بابت این حجم از احترامش به مشتری!»

«این بار دومه که بعد سفارش توی اسنپ فود بعد چند ساعت تاخیر مجبور به لغو غذا شدم. واقعا بی مسئولیت ترینید.»

پشتیبانی پاسخگو نیست

برخی کاربران نیز از پشتیبانی این شرکت در توییتر گلایه کردند:

«واقعا من همیشه طرفدار حمایت از سرویس‌های ایرانیم، ولی امکان نداره حتی یک بار دیگه از اسنپ‌فود چیزی سفارش بدم. با فاصله بدترین تجربه کاربری و پشتیبانی ممکن رو داره.»

«بعد از دو ساعت انتظار به خاطر چهار قلم جنس سوپرمارکتی و چهار بار تماس با پشتیبانی شرکت اسنپ‌فود، آخرش هم سفارشم رو تحویل ندادن. هر کدوم از پشتیبان‌ها گفت پنج دقیقه دیگه بهم نتیجه رو اطلاع می‌ده و هیچ‌کدوم اطلاع نداد.»

«از اسنپ فود خرید کردیم، کوپن نوشابه رایگان فعال شد. چندثانیه بعد خانومه از پشتیبانی اسنپ تماس گرفت: یه نوشابه تو لیست سفارشاتون هست که قیمتش صفر خورده، حساب میکنید یا حذفش کنم؟ اینجاس که باید گفت با خودتون چند چندین؟»

«شما یه اکانت جدید اسنپ فود بسازید بعد از سفارشی که دادین ناراضی باشید و نظر منفی بذارید. خیلی زود از پشتیبانی زنگ میزنن که بگن آره ما پیگیریم ولی حالا با اکانت قدیمیتون سفارش بدین و ناراضی باشین خیلی از نظراتتون رو اصلا تایید نمیکنن.»

«دست‌کم هشت بار تماس گرفتم، از ⁦‪پشتیبانی‬⁩ خواستم تا با سرگروه صحبت کنم چون صحبت با نفرات اول نتیجه نداشت. رسیدگی و پیگیری افتضاح بود. در نهایت پس از هشت ساعت فقط پول پیک رو برگردوندن و کسی نیومد نتیجه این افتضاح رو ببینه. آخرین خرید من از ⁦‪اسنپ‬⁩‌⁦‪فود‬⁩ بود.»

تعداد زیادی از کابران به تجربه بد کاربری در این پلتفرم اشاره می‌کنند و معتقدند انحصار در زمینه فروش سفارش آنلاین غذاست که مشکلاتی از این قبیل را ایجاد کرده است و اگر پلتفرم دیگری وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شود می‌تواند برخی از مشکلات را حل کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مارکوپولو

    مشتری قدیمی اسنپ فود هستم ،از اون زمان که اسمش زود فود بود،اما کیفیت خدمات و رستوران ها و کترینگ ها به شدت پایین اومده از هر ده سفارشی فقط از دوستاش رضایت کامل دارم ،پشتیبانی هم فرمالیته هست و عملاً با گفتن جملاتی که نظرتون ثبت شد یا عذر خواهی کردن سر و ته قضیه رو هم میارن ،خیلی از نظرات انتشار پیدا نمیکنه داخل اپلیکیشن،کلاً‌ اون دوتا سفارش هم که رضایت دارم یا از جاهای هست که قبلاً خرید کردم و میتونم چی هست یا جاهای خیلی گرون هست ،عملاً هزینه اضافی هم در فاکتور زیاد زده میشه مثل پول ظرف هزینه حمل پول مالیات و غیره ،خرید کردن از اسنپ فود رو عملاً بی کیفیت و غیر اقتصادی و بدون توجیح عقلانی میکنه