کد مطلب: ۳۵۴۹۳۳

اتفاقات پس از تعدیل نیرو بامیلو؛ از پیشنهادهای جدید کاری تا حسرت و تاسف

اتفاقات پس از تعدیل نیرو بامیلو؛ از پیشنهادهای جدید کاری تا حسرت و تاسف

حاشیه‌های تعدیل نیرو در بامیلو همچنان ادامه دارد. برخی از فعالان استارتاپی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق پیشنهادهای جدید کاری برای نیروهای سابق بامیلو معرفی می‌کنند و برخی دیگر نیز همچنان به اظهار تاسف از این اتفاق می‌پردازند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تعدیل نیرو در بامیلو واکنش‌هایی به همراه داشته است. در توییتی نوشته شده است: «بنيان‌گذار باميلو نماد كسانی است كه در خارج از ايران بزرگ شده و برای راه‌اندازی كسب‌وكاری نوپا به ايران برگشته اما در انتها با باميلو ورشكسته به كار خود پايان می‌دهد.»

کتایون سپهری، مدیر شتاب‌دهنده منش توییت کرده است: «ارسال رزومه‌ بچه‌‌های بامیلو شروع شد. متاسفانه شرکت‌های بزرگ انقدر نیرو گرفتن و حقوق‌های بالا دادن که هم خودشون از پسِ حقوق دادن برنمیان و هم نیروها دیگه هر جایی نمی‌تونن مشغول به کار شن، به نظرم هر کی نیرو می‌خواد به اچ‌آر بامیلو اعلام کنه»

یکی از کاربران به نوعی پیش‌بینی کرده دیجی‌کالا بدون رقیب دیگر تلاشی برای بهبود کیفیت ندارد و در توییت خود نوشته است: « بامیلو تعدیل نیروی گسترده‌ای انجام داده و به مرز ورشکستگی رسیده است. دیجی‌کالا رقیب مهمش را که انگیزه‌ای برای تلاش جهت ارتقاء کیفیت بود، از دست داد. از این به بعد باید به شنیدن چنین خبرهایی عادت کنیم. استارتاپ‌ها اولین قربانیان شرایط دشوار اقتصادی کشور در دوران رکود تورمی هستند.»

سایر کاربران نیز علت‌های تعدیل‌نیرو را از نظر خودشان بیان کرده‌اند. یکی از آن‌ها این‌طور توییت کرده است: «روزی که رامتین منزهیان رفت گفت اگر دو مورد از بین بره بامیلو کارش تمومه. اول این که با هم روراست باشید و دوم این که مدیرها طاقت اینو داشته باشن که یه جوون 25 ساله جلوی همه بهشون بگه تو داری اشتباه میکنی. دقیقا دو تا موردی که با رفتنش و اومدن ساندیپ از بین رفت»

برخی دیگر هم برای حمایت از کسانی که در این تعدیل نیرو شغل خود را از دست داده‌اند در توییت خود آن‌ها را به شرکت‌های دیگر سوق داده و نوشته‌اند: «اگر خودتون یا دوستانتون جز افرادی بودید که تحت تاثیر تصمیم اخیر بامیلو برای کوچک کردن بیزینسش زندگی کاریتون تغییر کرده و علاقه دارید به کافه‌بازار بپیوندید.»

در این میان گروهی نیز از توقف فعالیت بامیلو متاسف و ناراحت هستند. یکی از آنها با هشتگ بامیلو این‌طور ناراحتی خود را ابراز کرده است: «خبر توقف فعالیت بامیلو کوتاه و دردناک بود. به همه بچه‌های بامیلو خسته نباشید میگم و امیدوارم تجربه‌های نابشون رو در اختیارمون قرار بدن. من که خیلی چیزها ازشون یاد گرفتم.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هدا مقربی

    من 200 تومن کالای مرجوعی داشتم پولمو نمیدن! هرچی زنگ میزنم ایمیل میدم اصلا پاسخگو نیستن چیکار کنم اخه! […]

  • ناشناس

    اشتباهات زیادی داشتند ، اول اینکه سبد خرید رو خیلی زود خالی میکردند درحالیکه شما درحال چرخیدن و انتخاب اجناس دیگری بودید ،همین مورد خودش بدترین چیز بود ، آخرین باری که ازشون خرید کردم آذر ۹۵ بود که نصف اجناس داخل جعبه به دستم رسید ولی فاکتور شده بودند ، بعد بارها پیگیری پول رو برگردانند