خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۴۰۷۸

تغییرات تازه در هیات‌مدیره سرآوا

تغییرات تازه در هیات‌مدیره سرآوا

شرکت سرآوا از مشهورترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعال در عرصه استارتاپی ایران، در مجمع عمومی خود هیات‌مدیره جدیدی را برای این شرکت انتخاب کرده است.

شرکت سرآوا از مشهورترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعال در عرصه استارتاپی ایران، در مجمع عمومی خود هیات‌مدیره جدیدی را برای این شرکت انتخاب کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هیات‌مدیره منتخب این شرکت نیز در اولین جلسه خود، علی فیاض‌بخش را به عنوان مدیرعامل و اکبر هاشمی را به عنوان رئیس هیات‌مدیره برگزید. علی فیاض‌بخش دارای مدرک MBA از دانشگاه لینشوپینگ سوئد و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۹۶ با سمت معاون ارشد استراتژی و سرمایه‌گذاری به سرآوا پیوست. پیش از آن چهار سال مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری «توسعه نور دنا» و همچنین بنیان‌گذار شرکت «حرکت اول» بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت همراه اول بود.

فیاض‌بخش، عضو هیات‌مدیره شرکت‌های استارتاپی متعددی همچون علی‌بابا ، الوپیک و تخفیفان بوده و سابقه فعالیت در زمینه ادغام و تملک (M&A) شرکت‌های استارتاپی را داراست. در همین حال اکبر هاشمی بنیان‌گذار شرکت AGIP (سامانه جامع هوش مصنوعی) و مشاور استراتژیک و PR شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر و استارتاپ‌های بزرگ است. او پس از راه‌اندازی اولین استارت‌آپ خود برای توسعه اکوسیستم استارتاپی ایران، انتقال تجربه جهانی و تولید دانش، هفته‌نامه استارتاپی «شنبه» را راه‌اندازی کرد.

همچنین برای ایجاد شفافیت، گفتمان، برطرف کردن چالش‌ها و ‌مشکلات زیست‌بوم استارتاپی ایران، همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران و دورهمی ماهانه «نون بربری» را تاسیس کرد. هاشمی سال‌ها در سازمان‌ها و ‌نهادهای متعدد در حوزه‌ روابط عمومی بین‌الملل فعالیت داشته است، اما به خاطر علاقه‌مندی‌اش به کارآفرینی، همکاری با مجموعه‌های دولتی را رها کرد و وارد حوزه کارآفرینی شد. سرآوا در پرتفوی سرمایه‌گذاری خود سهام استارتاپ‌های شناخته شده‌ای چون دیجی‌کالا ، کافه بازار و علی‌بابا را در اختیار دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.