کد مطلب: ۶۷۵۸۸۶

اینترنت امروز قطع می‌شود؟

اینترنت امروز قطع می‌شود؟

روز گذشته یعنی ۹ تیر ماه اینترنت تلفن همراه اپراتورها به مدت چهار تا پنج ساعت قطع بود و حوالی ساعت ۱۳ اینترنت وصل شد و به حالت عادی برگشت. امروز هم آیا اینترنت قطع می‌شود؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، علت قطعی اینترنت تلفن همراه، برگزاری کنکور سراسری در کشور بود. همراه اول روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به درخواست سازمان سنجش اینترنت اپراتورهای همراه اول قطع شده بود. البته این اپراتور اعلام کرده بود که اینترنت تنها در نقاطی که آزمون سراسری در آن برگزار می‌شود قطع است و کاربران سایر مناطق می‌توانند از اینترنت همراه استفاده کنند.

امروز دهم تیر ماه سومین روز برگزاری کنکور سراسری است و اینترنت تلفن همراه مانند روز گذشته قطع است. روز گذشته اینترنت تلفن همراه از ساعات اولیه روز یعنی حدود ساعت ۶ بامداد تا ساعت ۱۳ قطع بود.

پیش‌بینی می‌شود اینترنت امروز هم در همین بازه زمانی قطع باشد و بعد از آن وصل شود.

روز گذشته مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از محدودیت اینترنتی در مناطقی که حوزه‌های امتحانی آزمون سراسری۱۴۰۱ است، خبر داد و گفت به درخواست وزارت علوم و تایید مراجع ذی ربط امروز و فردا در حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور، دسترسی به اینترنت محدود خواهد بود. وی از مردم به دلیل اعمال این محدودیت‌ها و ایجاد اختلال اینترنت در این مناطق عذرخواهی کرد.

واکنش کاربران به قطع اینترنت!

اما مساله قطع اینترنت به دلیل برگزاری کنکور واکنش‌های زیادی داشت. عمده انتقادات به این مساله مربوط می‌شد که چرا یک سازمان می‌تواند دستور قطع اینترنت را بدهد و چرا وزارت ارتباطات چنین درخواستی را پذیرفته و آن را اجرا کرده است؟

«اینترنت برخی از مناطق به درخواست سازمان سنجش قطع شده. بیاید بگید شوخیه!»
«یعنی قطع اینترنت اینقدر عادی و دم دستی شده که سازمانی مثل سازمان سنجش می‌تونه درخواست قطع اینترنت رو بده!»
«یک سازمان و نهادی توان چلوگیری از تقلب در کنکور سراسری و تامین امنیت سوالات رو ندارن، بعد به جاش اینترنت بقیه مردم رو قطع می‌کنند»
«سازمان سنجش اعلام کرده اینترنت نواحی قطع شده که نزدیک حوزه‌های کنکور هست. یعنی اگر شما ۵۰۰ متر فاصله بگیرید احتمالا مشکل حل میشه. اگر این چند روز قرار باشه از اینترنت همراه استفاده کنید باید کل وسایلتون رو بردارید و برید اون‌ورتر!»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حالا ۴تادهه ۸۰ای ام تقلب کنن توکنکور ..اتفاقی نمیفته..همه که متقلب نیستن..سازمان سنجش عرضه نداره جلوی متقلبین روبگیره ..مردم باید تاوانش روبدن…کلی ادم ازراه اینترنت دارن نون میخورن!!!!

  • ناشناس

    بابا شما چرا باور می کنید دروغه،اینروزها دروغ گفتن توسط مسولین عادی شده

  • حقیقت

    حالا چند دقیقه. تحمل کنید
    جا ی خنک لم. دادین عورد هم. میدین

  • ناشناس

    فقط بگین کجای دنیا اینکارو میکنن ممنون میشیم

  • ناشناس

    شنبه هم قطع میشه؟ 😐

  • بنده خدا

    چرا دیروز اینترنت خواهرم قطع بود مال من نه, امروز برعکس. پس دروغه

  • ناشناس

    این عزیزان بزرگوار ، خواسته یا ناخواسته ، دانسته یا نادانسته ، بخوبی نقش ستون پنجمی را در تولید نارضایتی عمومی اجرا می کنند ، گمان می کنید در نهایت دودش به چشم که خواهد رفت؟

  • ناشناس

    بعد تو پول بسته ای که از دست میره پرداخت میکنی؟

  • ناشناس

    این دوستانی که میگن کار درستیه احتمالا مهمترین استفاده ای کع از اینترنت میکنن چک کردن اینستاگرامشونه مگرنه هیچ وقت همچین حرفی نمیزنن. متاسفم برا سازمان سنجش و وزارت علوم

  • مریم

    الآن ساعت چهار بعد از ظهر هنوز اینترنت ایرانسل قطع