خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۹۲۷۸

ذخیره اطلاعات دیجیتالی واکسن در گوشی‌های اندرویدی

ذخیره اطلاعات دیجیتالی واکسن در گوشی‌های اندرویدی

گوگل به کاربران اجازه می دهد سوابق واکسیناسیون خود را به راحتی در دستگاههای اندرویدی ذخیره کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گوگل در یک پست وبلاگ اعلام کرد کاربران تا هنگامی که دولت یا سازمان درمانی آنها از سیستم گوگل برای قابل دسترس کردن نتایج پزشکی آنها با استفاده از ابزارهای جدید استفاده کنند، می توانند اطلاعات واکسیناسیون یا وضعیت کووید ۱۹ خود را در تلفنشان ذخیره کرده و هر زمان که بخواهند به آن دسترسی داشته باشند. این قابلیت فعلا در آمریکا قابل دسترس است اما در کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد با این حال گوگل به این کشورها اشاره نکرده است. گوگل اعلام کرد کپی این اطلاعات را نگهداری نمی کند.

کالیفرنیا یکی از ایالتهای آمریکاست که برنامه ای را برای قابل دسترس کردن کارتهای دیجیتالی از طریق سیستم این ایالت آغاز کرده است. شرکتهای فناوری در زمینه گذرنامه های واکسن دیجیتالی تلاش کرده اند به خصوص که بعضی از شرکتها و مکانها خواهان مدرک هستند. کارتهای قلابی در حال حاضر به یک مشکل تبدیل شده اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، گوگل و اپل در آغاز همه گیری کووید ۱۹ تلاشهایی را برای ردیابی بیماری با استفاده از تلفنهای همراه آغاز کردند اما این تلاشها پیشرفت قابل ملاحظه ای در میان دولتها و مصرف کنندگان نداشت. در حال حاضر شرکت هلث وانا که یک شرکت اطلاعات پزشکی است، از سیستم گوگل در لس آنجلس استفاده می کند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه دیجیتال را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.