خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۴۸۶۶

سامسونگ حامی محیط زیست می‌شود؟

سامسونگ حامی محیط زیست می‌شود؟

سامسونگ قصد دارد تدابیر و ابتکارات جدیدی را برای حفاظت از محیط‌ زیست در پیش بگیرد. این اقدامات شامل نوآوری در تولید محصول با تاثیر کمتر روی محیط‌ زیست می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ سامسونگ قصد دارد از مواد بازیافتی در چند مانیتور منتخب و محصولات دیجیتال ساینیج خود استفاده کند تا اتلاف منابع را به حداقل برساند.

این شرکت اکنون از مواد بازیافتی بیشتری برای افزایش گردش منابع و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در مانیتورها و محصولات دیجیتال ساینیج خود استفاده می‌کند.

براساس گزارش پیوست ،‌ مدل‌های مختلف دیجیتال ساینیج از جمله اسمارت‌ ساینیج‌های ۲۰۲۲ که مطابق با استانداردهای جدید صنعت هستند، نیز گواهینامه‌های بهبود بهره‌وری انرژی را دریافت کردند.

سامسونگ همچنین از سال ۲۰۲۱ همه محصولات ساینیج را با بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌ زیست حاوی مواد بازیافتی عرضه کرده است.

برای بهبود بهره‌وری و صرفه‌جویی در منابع و انرژی، سامسونگ از روش پیاده‌سازی سیستم روی یک تراشه (SoC) استفاده می‌کند. این تراشه وقتی روی مانیتورها و ساینیج‌ها اعمال می‌شود، محتواها بدون نیاز به دستگاه جانبی و با کمترین میزان انرژی به نمایش در می‌آید.

به این وسیله تولید پسماند کاهش می‌یابد.

تلاش‌های این شرکت در بهبود بهره‌وری محصولات و کاهش مصرف انرژی باعث دریافت تاییدیه ENERGY STAR می‌شود.

به‌دلیل بهبود بهره‌وری انرژی و استفاده از پلاستیک بازیافتی در خط تولید دیجیتال ساینیج‌های ۲۰۲۲ (QMB، QHB و QBB)، تاییدیه ابزار ارزیابی زیست‌محیطی محصولات الکترونیکی (EPEAT) را کسب کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.