کد مطلب: ۶۵۰۸۴

عرضه هارد دیسک ۱۰ ترابایتی برای اولین بار

عرضه هارد دیسک 10 ترابایتی برای اولین بار

شرکت سیگیت از عرضه نسل جدیدی از هارد دیسک‌های خود با ظرفیت 10 ترابایت خبر داده که قابل نصب در رایانه های شخصی و سیستم های شبکه ای کنترل و نظارت هستند.به نقل از کامپیوترورلد، این هارددیسک ها که به گاردین شهرت یافته اند نسبت به پرظرفیت ترین هارددیسک های ساخت سیگیت دو ترابایت بیشتر

b9c85f9189b3433367ba74d7d2425c10_XL.jpg شرکت سیگیت از عرضه نسل جدیدی از هارد دیسک‌های خود با ظرفیت 10 ترابایت خبر داده که قابل نصب در رایانه های شخصی و سیستم های شبکه ای کنترل و نظارت هستند.
به نقل از کامپیوترورلد، این هارددیسک ها که به گاردین شهرت یافته اند نسبت به پرظرفیت ترین هارددیسک های ساخت سیگیت دو ترابایت بیشتر ظرفیت دارند. البته این شرکت قبلا برای استفاده های تجاری و حرفه ای هارددیسک های بهتری نیز طراحی و عرضه کرده است.

برخی شرکت های سازنده لپ تاپ و رایانه های شخصی برنامه ریزی برای استفاده از این هاردیسک ها را در تولیدات خود آغاز کرده اند. سرعت قرائت اطلاعات در این هارددیسک ها از 5900 تا 7200 دور در دقیقه در نوسان است.

به گزارش فارس، هاردهای جدید سیگیت باظرفیت های 500 گیگابایت تا 10 ترابایت عرضه می شوند و ظرفیت cache دی رم آنها از 16 تا 64 گیگابایت در نوسان است. نازک ترین مدل این هارددیسک ها هفت میلمیتر ضخامت دارند. لذا می توان از انها در باریک ترین نوت بوک ها استفاده کرد. قیمت مدل 10 ترابایتی هارد تازه سیگیت 535 دلار و قیمت مدل های 2 و 3 ترابایتی آن به ترتیب 81 و 100 دلار است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.