کد مطلب: ۴۸۴۳۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آیفون ۱۲ چند؟

آیفون 12 چند؟

شرکت اپل چند شب پیش، از جدیدترین محصول خود با عنوان آیفون 12 رونمایی کرد؛ مدل‌های مختلف این محصول حداقل 699 و حداکثر 1449 دلار قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اپل چند شب پیش در مراسمی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که هر یک از آنها در سه مدل 64، 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خواهند بود.

یکی از این محصولات آیفون 12 مینی (mini) است که انواع مدل‌های آن به ترتیب 699، 749 و 849 دلار قیمت دارند.

آیفون 12، محصولی دیگری است که اپل دیشب آن را رونمایی کرد. هر یک از انواع مدل‌های آن 100 دلار از آیفون 12 مینی گران‌تر هستند و 799، 849 و 949 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

شرکت اپل، در مراسمی که دیشب برگزار شد، آیفون 12 پرو را نیز معرفی کرد که انواع مدل‌های آن به ترتیب 999، 1149 و 1349 دلار قیمت دارند.

آیفون 12 پرو مکس، محصول دیگری بود که در مراسم شرکت اپل، معرفی شد؛ انواع مدل‌های آن 100 دلار از محصول پیشین گران‍تر هستند و با قیمت‌های 1099، 1249 و 1449 عرضه می‌شوند.

با توجه به قیمت‌های اعلام شده و با احتساب قیمت دلار امروز در صرافی ملی (31500)، ارزان‌ترین مدل آیفون 12، حدود 22 میلیون و هجده هزار تومان و گران‌ترین آنها حداقل 45 میلیون 643 هزار تومان ارزش دارد. البته معلوم نیست در صورت ورود این گوشی‌ها به بازار ایران، قیمت‌ها به چه سطحی خواهند رسید.

مشخصات آیفون 12

آیفون‌های جدید از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. ‏آیفون 12 یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین واید 12 مگاپیکسلی دارد. ‏اپل همچنین در مراسم شب گذشته خود از شارژ بی‌سیم MagSafe برای آیفون‌ها رونمایی کرد. ‏در جعبه آیفون‌های جدید، شارژر و هدفن حذف شده‌اند؛ اپل دلیل این امر را ضرر کمتر برای محیط‌زیست دانسته است. به جای شارژر یک کابل USB-C به لایتنیگ در جعبه این گوشی‌ها قرار دارد (زومیت).

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مصطفی

    قاب واسه A20نتونستم بخرم هنوز

    • هستی

      چه ربطی داشت‌ الان ۰??????

  • ناشناس

    خیییییلی خوشگله

  • امید

    ینی عاشق اوناییم که تا گوشی اومدش برن بخرنش.
    خدایی سامسونگ اس ۲۰ اولترا، ۵ برابر این قدرت داره، تازه قیمتشم به صرفه تره.
    حیف که بعضیا فکر میکنن با کلاس بودن به مدل گوشیه.
    بجای اینکه اون ۶۰ ۷۰ میلیون رو بدین به یه گوشی که فقط باهاش پز بدین بزارین بمونه واسه ایندتون.
    #اهل دلاش لایک کنن#

    • ناشناس

      به پوز و این حرفاش نیست که ، وقتی آیفون یکبار بگیری دستت دیگه نمی تونی اندروید مسخره رو بگیری ، از لحاظ امنیت و سرعت از همه ی گوشی ها سرتره حتی دوربین و کیفیت ساخت ف همه ی سلبریتی های دنیا ایفون دارن

    • امید

      اره حرفتون رو قبول دارم و نگفتم کدوم گوشی خوبه و یا بده. فقط خواستم بگم که هرکی عقل داره و نادان نیست نمیره سراغ گوشی گرون که اخرشم هیچه. فقط یه نادان میتونه برای یه گوشی ۴۰ ۵۰ تومن پول بده. و اگه به امنیت باشه همه گوشیا امنیتشون بالاست. وگرنه اگه اندروید امنیت نداشت کسی نمیرفت سراغ اندروید.خودت داری میگی سلبریتی… ایفون میخرن پز بدن که خیلی پولدارن. غیر از اینه؟#اهل دلاش لایک کنن 2#

    • ناشناس

      کاش یه روزی بالاخره یاد بگیرین به جای توهین کردن به انتخاب همدیگه و نادون دونستم کسایی که مثل شما فکر و عمل نمیکنند ، انرژیتون رو بذارین روی رشد کردن و بالغ شدن خودتون که به همنوعتون هرچند متفاوت با شما احترام بگذارید و نظرتون رو برا خودتون نگه دارین. هرکسی در حد خودش با توجه به شرایطش خرید میکنه و به کسی ربطی نداره که بخواد نظر بده چه برسه که توهین کنه!!!!

    • ناشناس

      آخه آیفون هم دیگه کلاس قدیمش رو نداره چون گوشی های اندرویدی هم قیمت یا حتی گرونتر وجود داره

    • ناشناس

      ربط به کلاس نداره ما به ایفون عادت کردیم
      به این تاج عادت کردیم

    • ناشناس

      پس نوت نگرفتی دستت

    • ناشناس

      اصلا اینجوری نیست ما فامیل داریم گوشی داره از ایفون 12 بهتره

  • ناشناس

    من میخرمش پول برام ارزش نداره

  • ناشناس

    روی گوشی لول بالا میاد … سکوت کنین 🙂 این گوشی محشره

  • راحیل

    من تو آیفون اصلا کاری به کلاسش ندارم
    من فقط از دو چیز آیفون ۱۱خوشم میاد آیفون ۱۲ را تا حالاندیدم خودمم آیفون ۱۱ ندارم فقط مال یکی از دوستام را دیم
    ۱ این که حا۴ظه ی زیادی داره
    ۲ این که خیلی عکسش با کیفیتهامنیت را که همه ی گوشی ها دارن

  • ناشناس

    آیفون ۱۲ اصلا چی چی داره که بخوای بخری یه رم ۶ رو با ۱۶ و دوربین ۱۲ مگاپیکسل رو با۱۰۸ مگاپیکسل مقایسه میکنید آیفون سوسک هست سوسک فقط واسه پز دادن خوبه همین

    • ناشناس

      دوربین ۱۲ آیفون با دوربین ۱۰۸ شیائومی و سامسونگ زمین تا آسمون فرق داره
      دوربین ۱۲ آیفون سگش به دوربین ۱۰۸ می‌ارزه

  • ناشناس

    یک سوال الان قیمت شارژر و هدفونش چقدر میشه؟

    • ناشناس

      شارژرش فک کنم نزدیک ۵۰۰ ۶۰۰ تومنه
      هدفون اصلش هم ۷۰۰

    • ناشناس

      ۱/۵۰۰/۰۰۰

  • ناشناس

    هرکی به نظرم پولشو داره بخره حتی اگه پول همین گوشی رو داشته باشه بخره
    زندگی ارزشش به همین خرج کردن هاست
    منم میلیاردر نیستم ولی ۲۰ ۳۰ تومن پول خودم دارم میخوام بخرم
    حداقل اگه با این گوشی خوش رفتاری کنید ۱۰ سال کار میکنه جوری که شما بخواین گوشیتون رو عوض کنید تا اونوموقع آیفون ۲۰ اومده

  • reza

    ببینید دوستان آیفون از لحاظ کیفیت ساخت و مونتاژ قطعات واقعا خوب کار میکنه و وقتی گوشی رو باز میکنی متوجه این موضوع میشی که واقعا آناتومی و مهندسی شده هست و حظ میکنی از این همه کیفیت و دقت.سیستم عامل ios به خاطر سبک بودن و حجم کمش خرابی و مشکلات نرم افزاری کمی داره در صورتی که اندروید بخاطر اوپن سورس بودن یعنی سیستم عاملی که منبع باز هست و هر مارکت و برنامه نویسی میتونه طراح برنامه اندرویدی باشه حالا میتونه تاییدیه گوگل هم نداشته باشه مثل بازار که مجموعه ای از ویروس و بدافزارها هستن در صورتی که ایفون فقط یه اپ استور داره و اگه مارکتی دیگه مثل سیپچه برنامه های ایفون رو میفروشه از تاییدیه نهایی مهندسین اپل گذشته و مجوز گرفتن بخاطر این اندروید خرابی و باگ زیادی داره.بعد قیمت محصولات آیفون از قدیم که من یادم میاد زیاد تغییری نکرده من یادمه سال 2013 قیمت فایو اس بین 500 تا 600 دلار بود و اون موقع به پول ما میشد 3 تا 4 تومن و الان اگه میبینید قیمت ایفون 12 ایقده بخاطر بی ارزش شدن پول ماست نه اینکه محصولات اونا گرونه.تفاوت قیمتی فایو اس با 12 شاید 100 تا 200 دلار باشه ولی شما ببین چقد تغییر کرده و چه پیشرفت هایی داشته.ولی این رو نباید فراموش کنیم که از لحاظ بعضی چیزا مثل دوربین اپل هنوز به پای هواوی هم نرسیده و یا اینکه ما حامی محیط زیست هستیم که کله شارژ نمیزاریم و از این صحبتا خب اینا به قول دوستمون که اشاره کردن یه مشت شر و ور و بازی فروش جداگونه محصولاتشونه که در بازار رقابتی امروز امری طبیعی و حرفه ایه.در کل هر چی میخرید با دل خوش استفاده کنید.(تجربیات شخصی بنده در 15 سال کار تعمیرات و نرم افزار موبایل)

    • سارا

      شما از لحاظ دوربینی چه گوشی رو پیشنهاد میکنید؟