کد مطلب: ۵۶۴۲۷۸

در گفتگو با یک کارشناس مطرح شد:

مراقب محدوده حمایت بیت‌کوین باشید! / کدام ارز دیروز بیشترین بازدهی را داشت؟

مراقب محدوده حمایت بیت‌کوین باشید! / کدام ارز دیروز بیشترین بازدهی را داشت؟

بیت‌کوین در محدوده ۳۱ هزار دلار معامله می‌شود و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ریزش این ارز تا محدوده ۲۰ هزار دلار محتمل است. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین در محدوده ۳۱ هزار دلار معامله می‌شود و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ریزش این ارز تا محدوده ۲۰ هزار دلار محتمل است.

ایوب ترابی، متخصص حوزه رمزارزها در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: ما از قبل ریزش بیت‌کوین به محدوده ۲۰ هزار دلار را پیش‌بینی کرده بودیم و معاملات این ارز نشان می‌دهد تقاضا در این ارز کاهش پیدا کرده است. محدوده حمایتی ۲۸ هزار و ۵۰۰ دلار بسیار مهم است و اگر این محدوده از دست برود احتمال ریزش تا محدوده ۲۲ هزار دلار هم وجود دارد.

این کارشناس در ادامه گفت: فعالیت ماینرها کاهش پیدا کرده و این موضوع می‌توانست تاثیر زیادی از قیمت بیت‌کوین و رشد این ارز داشته باشد اما این اتفاق نیافتاد.

ترابی در رابطه با اصلاح فرایند معاملات بیت‌کوین گفت: اتمام اصلاح فرایند معاملاتی بیت‌کوین می‌تواند تاثیر زیادی بر شروع رشد این ارز داشته باشد. علاوه بر این در مقطعی از زمان افزایش تقاضا برای اتریوم باعث کاهش سلطه بیت‌کوین شد اما بیت‌کوین دوباره سلطه خود را افزایش داد.

ترابی در یک توصیه به فعالان بازار رمزارزها گفت: اگر دیدگاه بلندمدت دارید بهتر است ریزش‌ها را جدی نگیرید اما شرایط بازار فعلا برای معامله‌گران کوتاه‌مدت بهتر است.

بازار از دیروز تا امروز

جفری گوندلاچ، مدیرعامل شرکت (doubleline capital) پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین به زیر ۲۳ هزار دلار ریزش می‌کند. او عقیده دارد نمودار بیت‌کوین بسیار ترسناک شده و الگوهای سروشانه عظیمی در حال شکل گرفتن است.

ریزش بازار می‌تواند یک فرصت خرید در محدوده‌های پایین‌تر باشد اما باید توجه داشته باشد که بر اساس استراتژی معاملاتی خود اقدام به خرید و فروش کنید.

1 17

تل‌کوین و دوج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته رشد زیادی کردند و بیشترین رشد در بازار کریپتوکارنسی را داشتند اما بازدهی هفتگی دوج‌کوین هنوز منفی است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.