کد مطلب: ۷۲۹۹۳۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تیک‌ های رنگی به توییتر می آیند؟

تیک‌ های رنگی به توییتر می آیند؟

پس از افزایش حساب‌های جعلی در توییتر و تعلیق Blue Verified، حالا ایلان ماسک اعلام کرده که قرار است تیک‌های تایید توییتر در سه رنگ ارائه شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایلان ماسک روز جمعه با انتشار توییتی اعلام کرد که توییتر سرویس «Blue Verified» خود را هفته آینده با تیک‌های رنگی متفاوت بسته به نوع حساب راه‌اندازی می‌کند.

از زمانی که ایلان ماسک وارد دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو شد، بحث دریافت تیک آبی با پرداخت 8 دلار را مطرح کرد. این طرح از همان ابتدا با چالش‌های زیادی مثل افزایش حساب‌های جعلی در توییتر مواجه شد. این اتفاق باعث شد که ماسک فرآیند Blue Verified را تا اطلاع ثانوی معلق کند.

او همچنین اعلام کرد که توییتر ممکن است دنبال تیک‌های رنگی برود.

تیک‌های آبی، طلایی و خاکستری به توییتر می‌آیند

اخیرا ایلان ماسک تایید کرده که فرآیند جدید دریافت تیک‌های رنگی از دوم دسامبر آغاز می‌شود. او درباره کاربرد رنگ در تیک‌های توییتر افزود: تیک طلایی برای شرکت‌ها، تیک خاکستری برای دولت و تیک آبی برای افراد (مشهور یا غیرمشهور) خواهد بود.

به‌علاوه، ماسک اظهار کرد که همه حساب‌های تایید شده، قبل از فعال شدن تیک باید به صورت دستی احراز هویت شوند.

او درباره عملکرد تیک آبی عنوان کرد: همه کاربران تایید شده به صورت یکسان تیک آبی می‌گیرند. همچنین افراد می‌توانند درصورتی‌که عضو یک سازمان هستند، لوگوی ثانویه داشته باشند. ماسک گفت که توضیحات بیشتر را در هفته آینده ارائه می‌دهد.

Blue Verified چقدر هزینه‌بر است؟

هنوز مشخص نیست که Twitter Verified در بخش‌های مختلف جهان چقدر هزینه خواهد داشت. این رقم در ایالات متحده احتمالا هشت دلار خواهد بود. با اینحال این اتفاق قرار است به صورت آزمایشی اجرا شود و اجرای آن در تاریخ دوم دسامبر قطعی نخواهد بود.

سکوت ایلان ماسک درباره سایر چالش‌ها

از جمله مسائلی که ماسک در توییت‌هایش به آنها اشاره‌ای نکرده، مسائل مربوط به دیگر شرکت‌های ماسک، تسلا و اسپیس ایکس است که مدت‌هاست به درخواست‌های اکثر رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده‌اند.

اخراج کارکنان و استعفای شمار بسیاری از آنها نیز از دیگر مواردی است که ایلان ماسک در توییت‌هایش به آنها بی‌اعتنا بود.

موج عظیم استعفای کارکنان و تعطیلی موقت توییتر به دنبال ارسال چند ایمیل‌‌ توسط ایلان ماسک به کارمندانش به راه افتاد.

پیش از این، ثروتمندترین فرد جهان اعلام کرده بود که نیمی از کارکنان توییتر را بعد از خرید این شرکت تعدیل می‌کند. ماسک اعلام کرد که ضرر روزانه 4 میلیون دلاری، چاره‌ای جز این برای او باقی نگذاشته است. او فشار گروه‌های فعال برای توقف تبلیغات در توییتر را عامل کاهش شدید درآمد توییتر می‌داند. ماسک همچنین به کارکنان اعلام کرد که دیگر خبری از دورکاری نخواهد بود و دوران سختی فرارسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.