کد مطلب: ۴۹۸۰۰۰

اخبار فناوری روز

گلکسی اف ۶۲ در سه ‌ماهه نخست ۲۰۲۱ معرفی می‌شود

گلکسی اف 62 در سه ‌ماهه نخست ۲۰۲۱ معرفی می‌شود

معرفی گلکسی اف 62 در سه ‌ماهه نخست ۲۰۲۱ و افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی مرکز ملی فضای مجازی از جمله مهم‌ترین اخبار فناوری روز هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از رونمایی و عرضه آیفون 12، خبرهای مختلفی از برنامه‌ریزی‌های سامسونگ برای معرفی محصولات جدید منتشر می‌شود.

در همین رابطه زومیت گزارش داده است که گلکسی اف 62 احتمالا سه ‌ماهه نخست ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ در مرحله تولید گلکسی اف 62 قرار دارد و به نظر می‌رسد در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ آن را عرضه می‌کند.

هنوز جزئیات زیادی از آن در دسترس قرار ندارد اما Galaxy F62 را می‌توان یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ معرفی کرد.

چه کالاهایی را آنلاین نخرید؟

آی‌تی‌رسان در مطلبی به کاربران پیشنهاد داده است که هر کالایی را به صورت آنلاین خریداری نکنند. در این گزارش آمده که دنیای اینترنت باعث شده است تا فروشندگان زیادی به صورت آنلاین محصولات خود را بفروشند.
خرید آنلاین برخی اجناس ممکن است منطقی به نظر برسد؛ اما شما که نمی‌خواهید در همین دوران کرونا مثلا قیمت گزافی بابت یک جواهر بدهید و پس از تحویل آن بفهمید که جنس آن تقلبی بوده یا دارویی را از داروخانه‌های اینترنتی بخرید و پس از استفاده از آن به عوارض آن دچار شوید. می‌خواهید؟

در این مطلب به کاربران توصیه شده است که چنین محصولاتی را از سایت‌های اینترنتی نخرند: خودرو، ابزارآلات موسیقی، لوازم آرایش، خرید آنلاین کفش بچه، گل، مبلمان، تشک، لباس، جواهرات، دوچرخه، محصولات تازه، لباس عروس، دارو، عینک طبی و آفتابی، مکمل‌های کاهش وزن و پروتئینی، حلقه نامزدی، رنگ، فرش، لوازم الکترونیکی دست دو، حیوانات خانگی، لوازم آنتیک، کفش، غذای یخ‌زده و لوازم خانگی.

افزایش بودجه مرکز ملی فضای مجازی

پیوست از افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی مرکز ملی فضای مجازی خبر داده است. بر اساس این گزارش، بودجه سرمایه‌ای مرکز ملی فضای مجازی ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بیشتر شده است.

این افزایش در بخش بودجه‌ هزینه‌ای حدود ۷ میلیارد تومان است. با توجه‌ به اینکه بودجه‌ مرکز ملی فضای مجازی از زمان تاسیس در سال ۱۳۹۱، به ‌صورت مستمر افزایشی بوده است، جایگاه مهم آن در ساختار اداری کشور بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.

الزام کسب‌ و‌کارهای الکترونیکی به ثبت اطلاعات لوازم خانگی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از الزام کسب‌ و‌کارهای الکترونیکی به ثبت اطلاعات برای گروه کالایی لوازم خانگی، برقی و الکترونیک در سامانه جامع تجارت خبر داد.

بر این اساس همه فروشندگان کالای مشمول، ملزم به ثبت اطلاعات فروش در سامانه جامع تجارت هستند و فروش کالای مشمول تنها به اعضای زنجیره تامینی مجاز است که مشخصات آن‌ها در سامانه جامع تجارت ثبت و مورد تأیید قرار گرفته باشد.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ابوبالد

    فضای مجازی یا فیلترینگ گسترده . بودجه صرف چه پیشرفتی میشود ؟