کد مطلب: ۵۱۴۵۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین قیمت‌ موبایل/ ارزان‌ترین و گران‌ترین مدل‌های موجود کدام است؟

آخرین قیمت‌ موبایل/ ارزان‌ترین و گران‌ترین مدل‌های موجود کدام است؟

مقایسه میان قیمت‌های امروز (۲۷ بهمن ۹۹) و با قیمت‌های چنین روزی در دی ماه نشان می‌دهد برخی از انواع مدل‌های متعلق به برندهای معروف، اندکی کاهش قیمت داشته‌اند، ارزانی برخی مدل‌ها محسوس‌تر است و در مقابل بعضی مدل‌های پرچمدار و اقتصادی نیز گران‌تر شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، Huawei Y5 Lite 1 به عنوان یکی از ارزان‌ترین مدل‌های هوآوی موجود در بازار، حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد که می‌تواند تا ۴۰۰ هزار تومان هم گران‌تر باشد. قیمت این مدل اقتصادی برند هوآوی، یک ماه پیش تا ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هم می‌رسید.

P30 Pro 256 GB به عنوان یکی از مدل‌های پرچمدار هوآوی، بین ۱۹ و ۶۰۰ تا ۲۱ و ۶۰۰ قیمت دارد. این مدل ماه گذشته موجود نبوده است.

در میان مدل‌های مختلف برند سامسونگ، Galaxy A2 Core 16 GB به عنوان یک مدل اقتصادی حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل ماه گذشته، تا حدودی ارزان‌تر بود و بین ۲ میلیون و ۸۰۰ تا ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد.

iPhone 12 Pro 128 GB به عنوان پرچمدار برند اپل افزایش قیمت داشته است. علاقه‌مندان برای خرید آن باید حدود ۳۹ میلیون و ۲۰۰ تا ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه کنند.

iPhone 8 64 GB یکی از ارزان‌ترین مدل‌های اپل موجود در بازار است که ۱۰ میلیون و ۶۰۰ تا ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این مدل ماه گذشته در چنین روزی حدودی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر بود.

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی
27 بهمن

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ
27 بهمن

قیمت گوشی‌های شرکت اپل
27 بهمن

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این قدر گرون ندید تو را خداااااااااااااا
    خیلیییییییی گرونههههههههههه?????????یخته به فکر مردم باشید آه، آه، اه، اه