کد مطلب: ۵۴۸۴۹۲

چرا بیت‌کوین هنوز زیر ۴۰ هزار دلار است؟

چرا بیت‌کوین هنوز زیر ۴۰ هزار دلار است؟

از زمان سقوط بیت‌کوین از سقف تاریخی خود، این رمزارز در محدوده ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار در حال نوسان است، چرا بیت‌کوین نمی‌تواند مقاومت ۴۰ هزار دلاری را رد کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرمایه‌گذاران خرد دیگر تنها افرادی نیستند که از افت قیمت بیت‌کوین در بازار ضربه می‌خورند. معامله‌گران نهادی و حقوقی‌ها نیز از دارایی‎های دیجیتال و جو حاکم بر بازار و تغییرات روند چرخه‌ای ضربه خورده‎اند. در حالی که بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار نوسان می‌کند، اما سقوط این رمزارز از سقف تاریخی خود معامله‌گران بزرگ را متضرر کرده است.

از زمان آغاز افت قیمتی بیت‌کوین در آوریل، معاملات آتی بیت‌کوین افت قابل توجهی کرده است. با این حال خوش‌بینی معامله‌گران خرد از اواسط می بیشتر شده است.

بر اساس آمار، پول هوشمند چندان روی بازار تاثیرگذار نبوده است. جایگاه‌های بلند و کوتاه تغییر قابل ملاحظه‌ای نداشته و مدیران دارایی هم در حال بستن جایگاه‌های کوتاه‌مدت خود و قرار گرفتن در جایگاه خرید هستند.

با این حال یکی از مسائل اصلی در خصوص حجم پایین معاملات لحظه‌ای و مشتقه، کاهش نوسانات بازار است. نوسان یک جاده دو طرفه برای بیت‌کوین است و در حالی که در هنگام سقوط این نوسانات بسیار زیاد بود، وجود ان احتمالا برای عبور قدرتمند از مقاومت ۴۰ و ۵۰ هزار دلاری نیاز خواهد بود.

برای اینکه بیت‌کوین بتواند مجددا روندی صعودی به خود بگیرد، مشاهده رفتار معامله‌گران در هفته‌های آینده امری حیاتی است.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا چند ماه پیش بین 10 تا 15 هزار بود
    حالا 37 هزار
    ان مغز اکبند نگذارید بماند کمی کار بکشید ازش

    • ناشناس

      باید چیکار کرد من هنوز تو ضررم خیلی

    • ی

      صبرکن 36روزدیگر

    • ناشناس

      ضرر تلخه ، من هم چند بار ضرر کردم. در واقع قرار نیست همیشه انسان تو زندگی سود کنه.اگر اینجوری باشه خیلی خنده داره. حتی پارسال هندوانه فروشها هم ضرر سنگین کردند چون کشورهای عربی گفتند هندوانه ها تون آلوده به انگل است.اون بیچاره ها هم هندوانه ها رو تو خلیج فارس ریختند.همه اصناف ضرر می کنند، فقط باید دل داشت و نترسید.(( باید فقط صبر کنی و صبر تا بتونی ضررت رو جبران کنی و شاه ماهی تو صید کنی.
      مگه کسایی که تو بورس خودمون بودند نابود نشدند؟
      نباید خودت رو ببازی ، باید از نو خودت رو پیدا کنی.
      در مسابقه بوکس قرار نیست همیشه تو مشت بزنی ، دو تا می زنی دو تا هم میخوری.این ماهیت بازارها. اگه قرار باشه تو مسابقه بوکس تو همیشه بزنی ، پس اون موقع حریف تو حریف نیست ، اون (( کیسه بوکسه))
      بدرود دوست عزیز

    • ناشناس

      صبر

    • ناشناس

      صبر کنید تا ۳۰ هزار هم میاد و پامپ میشه

  • ناشناس

    آیا دوباره به جای خود بر میگردد؟

    • ناشناس

      تمام سقفهای قبلی خودشو رد خواهد کرد

  • یو

    دوستان رمز ارز بیت کوین 50 درصد کل بازار رادراختیارداردواتریم 17درصد کل بازار رادر اختیاردارد پس رمز ارزهایی بااین قدرت هیچ وقت به عقب رانده نمیشوند وفقط نواناسات شدیدی میکنند ودوباره خودرا احیا میکنند

    • ناشناس

      از 65 هزار دلار اومده 36 هزار دلار ، به این میگی نوسان شدید ؟؟!! این سقوطه

  • ناشناس

    اساس روند بازار بر استفاده از هندسه فرکتال و سیستم امواج Illiot ایلیوت استوار است. بر این مبنا، ارز بیت کوین و ارزهای وابسته در تحلیل های تکنیکال کاهنده و در مرحله اصلاح امواج B قرار دارد. طبیعی است که سرمایه گذاران و اصطلاحا ان هایی که هولد می کنند، در این حالت که ارزانترین شرایط ممکن است، تخریدار باشند ولی تریدرها و عامه مردم در این شرایط نزولی تمایل به این بازار ندارند. تا ان هنگام که براساس امواج ایلیوت روند صعودی شروع نشود، این حالت طبیعی است و نقش های دیگر در روند بازار فرعی است.لطفا افکار مردم را با تحلیل های ابکی و فقط خبری و سیگنال ها مغشوش نکنید. بلکه با ارایه روزانه تحلیل های سیسم ایلیوت سعی کنید به مردمتان در این سرمایه گذاری ها اموزش داده و به ان ها کمک کنید. کاری که انسان ی و در روند پیشرفت تمدن بشر قرار دارد.
    درود