خبر مهم:

کد مطلب: ۳۲۲۱۴۵

کیفیت پایین محصولات اپل، صدای کاربران را درآورد

کیفیت پایین محصولات اپل، صدای کاربران را درآورد

اپل اعلام کرده است با توجه به افزایش شکایات کاربران از نقص فنی موجود در برخی از گوشی‌های آیفون ۱۰ (ایکس) و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی، آن‌ها را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.

با توجه به آنکه سال گذشته گوشی هوشمند آیفون ۱۰ (ایکس) در جریان مراسم و رویداد رونمایی از محصولات جدید اپل توسط این شرکت آمریکایی معرفی شد، کاربران بسیاری از این گوشی هوشمند استقبال بی‌نظیری کردند و آمار فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دادند به گونه‌ای که هم‌اکنون خیل عظیمی از کاربران و طرفداران گوشی‌های آیفون این محصول را خریداری و استفاده کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به اینکه این محصول از قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند برخوردار شده است، کاربران نیز توقع بالایی از کیفیت آن دارند. بنابراین به نظر می‌‍رسد که با مشکل مواجه شدن این گوشی برایشان سنگین تمام شده و سروصدای آنها را درآورده است.

حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده که به نقل از رویترز نیز آمده و ذکر شده، نشان می‌دهد که نقص فنی و مشکل موجود در آیفون ۱۰ (ایکس) صدای بسیاری از کاربران آن را درآورده است و موجب شده است که اپل اعلام کند تعمیر رایگان این محصول را برعهده بگیرد و از تمامی صاحبان و دارندگان آیفون ۱۰ (ایکس) و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی که با مشکل مواجه است، درخواست کند که هرچه سریع‌تر به نمایندگی‌های رسمی و مجاز اپل در کشورهای خود مراجعه کرده و نقص فنی گوشی خود را برطرف کنند.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.