حجم ویدیو: ۵.۷۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۱۴ دی / پیش‌بینی قیمت دلار و طلا

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام در ادامه روند منفی روزهای گذشته امروز نیز حدود ۱۳ هزار واحد افت در شاخص کل را شاهد بود. برخی از کارشناسان به بازگشت بازار در روز آینده امیدوارند. ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در این خصوص گفت: بازار همچنان از عدم اعتماد و نبود نقدینگی رنج می‌برد. زمانی بود

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در ادامه روند منفی روزهای گذشته امروز نیز حدود ۱۳ هزار واحد افت در شاخص کل را شاهد بود. برخی از کارشناسان به بازگشت بازار در روز آینده امیدوارند.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در این خصوص گفت: بازار همچنان از عدم اعتماد و نبود نقدینگی رنج می‌برد. زمانی بود که بازار خبرهای منفی را می‌بلعید و هر سهمی را به هر قیمتی می‌خرید و حالا بورس به خبرهای مثبت بی‌اعتنا است.

وی ادامه داد: در بازارهای جهانی شاهد رشد ارزش کامودیتی‌ها هستیم. این موضوع می‌تواند نجات‌بخش بازار باشد. با توجه به این موضوع گروه‌های پالایشی و فلزات به خوبی حمایت شدند.

رمزارزها

بیت‌کوین محدوده حمایت ۴۷ هزار دلار را از دست داد و کارشناسان عقیده دارند اگر ۴۶ هزار دلار از دست برود احتمالا تا ۴۳ هزار دلار ریزش داریم.

دیروز سیزدهمین سالگرد تولد بیت‌کوین بود. ۱۳ سال پیش در چنین روزی ساتوشی ناگاموتو بلوک صفر بیت‌کوین را استخراج کردو ۵۰ بیت‌کوین جایزه گرفت.

اگرچه بیت‌کوین از زمان شروع به کار تا به امروز به شدت رشد کرده اما حالا روی لبه تیغ قرار دارد.

بیت‌کوین محدوده حمایتی ۴۷ هزار دلار را از دست داده در محدوده ۴۶ هزار دلار معامله می‌شود و حالا کارشناسان عقیده دارند احتمالا بیت‌کوین تا ۴۳ هزار دلار ریزش می‌کند.

اگر کندل زیر محدوده ۴۶ هزار دلار بسته شود احتمالا فروشندگان بیت‌کوین را تا ۴۳ هزار دلار پایین می‌کشند.

طلا و ارز

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه‌شنبه ۱۴ دی با ۴۰۵ تومان کاهش، ۲۶,۹۹۰ تومان معامله شد. طی معاملات امروز، ۲۷,۳۹۵ تومان بیشترین قیمت و ۲۶,۹۷۴ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۷۹ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۶۵ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت سکه نیز ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان اعلام شد. قیمت نیم‌سکه شش میلیون ۶۸۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت دلار از سه روز گذشته از کانال ۳۰ هزار تومان پایین آمده و روند نزولی آن ادامه‌دار است. قیمت دلار امروز ۱۴ دی ماه، تا مرز ۲۹ هزار تومان هم پیش رفت و نزدیک بود وارد کانال قیمتی پایین‌تری شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.