حجم ویدیو: ۸۶.۷۱M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۵:۲۵ دانلود ویدیو

مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازارها در کافه بورس

چگونه می‌توان یک‌شبه پولدار شد؟ / سودهای بزرگ در روندهای طولانی است

سرمایه‌گذاری در بازارها ممکن است شما را یک‌شبه ثروتمند کند؟ بله، چطور؟ مهشید داداش‌زاده می‌گوید: سودهای بزرگ در روندهای بزرگ و طولانی است و سودهای کوچک در روندهای کوتاه فان(سرگرمی) است. او در برنامه کافه بورس در مصاحبه با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز از تجربه‌های تلخ و شیرین خود می‌گوید و روایت می‌کند که یکی

سرمایه‌گذاری در بازارها ممکن است شما را یک‌شبه ثروتمند کند؟ بله، چطور؟ مهشید داداش‌زاده می‌گوید: سودهای بزرگ در روندهای بزرگ و طولانی است و سودهای کوچک در روندهای کوتاه فان(سرگرمی) است.

او در برنامه کافه بورس در مصاحبه با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز از تجربه‌های تلخ و شیرین خود می‌گوید و روایت می‌کند که یکی از تلخ‌ترین خاطراتش خرید طلا با پول وام بانکی بوده که در نهایت مجبور شده با ضرر طلاها را بفروشد. در عین حال از خاطرات خوب خود در معاملات بورسی هم سخن می‌گوید و پاسخ می‌دهد که تحصیلات آکادمی در رشته اقتصاد چقدر می‌‌تواند به معاملات در بازارها کمک کند.

تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» را آغاز کرده که جزئیات فصل اول این برنامه را در گزارش «کافه بورس» می‌توانید مشاهده کنید.

در فصل دوم این برنامه مریم محبی، مهدی سماواتی، مهشید داداش‌زاده و پیمان مولوی به کافه بورس آمده‌اند تا از تجربیات خود سخن بگویند.

قسمت اول سری دوم کافه بورس را در گزارش «کافه بورس مریم محبی» می‌توانید مشاهده کنید.

قسمت دوم سری دوم کافه بورس را هم در گزارش « کافه بورس مهدی سماواتی » می‌توانید مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.