خبر فوری:

حجم ویدیو: ۲۳.۲۷M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۹ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کارناوال پیکان‌بازان در جشن ۵۶ سالگی انگلیسی نوستالژیک

کلوپ «پیکان‌سواران ایران» به مناسبت ۵۶ سالگی خودروی پیکان در همایشی در محدوده برج میلاد تهران برگزار کرد. در این همایش برخی پیکان‌بازها با آپشن‌هایی که روی این انگلیسی به‌یادماندنی ارزش آن را میلیاردی می‌دانستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کلوپ «پیکان‌سواران ایران» یک گردهمایی به مناسبت 56 سالگی پیکان برگزار کرد تا دارندگان و علاقه‌مندان این خودروی نوستالژیک، به این بهانه گرد هم آیند.

به گفته مدیریت کلوپ در این همایش بیش از 500 دستگاه از انواع پیکان اعم از جوانان، دولوکس، کار، تاکسی، اتوماتیک و وانت در پارکینگ شماره سه برج میلاد حضور یافتند.

این همایش با حضور بیش از 500 خودرو از انواع پیکان در تاریخ 15 اردیبهشت ماه برگزار شد. در این میان، خودروهایی به‌چشم می‌خورد که باوجود اینکه سال‌ها از تولیدشان می‌گذرد، هنوز مثل روز اول سالم بوده و می‌درخشیدند.

وقتی که با مالک این خودروهای نوستالژی صحبت می‌کردم، متوجه عشق و علاقه آنان به پیکان‌های‌شان می‌شدم. مالکانی که با پرسیدن ارزش خودروهای‌شان، ناراحت می‌شدند و قیمتی برایش تعیین نمی‌کردند.

اما به گفته آنان، یک پیکان قدیمی که در شرایط خوب و فابریک نگهداری شده باشد، بعضا قیمت‌های بالای یک میلیارد تومان پیدا می‌کند. درحالی که اولین پیکان تولید شده در سال 1346 به قیمت 13 هزار و 100 تومان توسط ایران ناسیونال به فروش می‌رسید.

یکی از زیباترین پیکان‌های همایش، پیکان انگلیسی بود که به‌صورت سفارشی در سال 1350 وارد کشور شده بود. این خودروی دنده اتوماتیک از صندلی‌های عقب دو تکه بهره می‌برد و فرمان آن در سمت راست قرار دارد. طبق ادعای مالک، این پیکان انگلیسی در بازار قیمت ندارد اما پیشنهاد تعویض آن با بی‌ام‌و 528 جدید را،رد کرده بودند.

در این ویدئو بخشی از تصاویر کارناوال پیکان‌بازان را مشاهده می‌کنید.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.