حجم ویدیو: ۸۹.۷۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۳:۲۸ دانلود ویدیو

میترا تاتاری، کارشناس بازارها در کافه بورس

معامله‌گری، شغل من است / هیچ وقت بزرگترین برنده بازار مشخص نیست

میترا تاتاری با سابقه چند ساله حضور در بازار سهام و بازارهای جهانی مهمان این قسمت برنامه کافه بورس بوده است. وی در این گفتگو که پیش از شروع ماه رمضان انجام شده، از تجربه‌های تلخ و شیرین خود سخن می‌گوید. تاتاری از روزها و شب‌هایی سخن می‌گوید که همه تمرکز او بر معاملات بورسی

میترا تاتاری با سابقه چند ساله حضور در بازار سهام و بازارهای جهانی مهمان این قسمت برنامه کافه بورس بوده است. وی در این گفتگو که پیش از شروع ماه رمضان انجام شده، از تجربه‌های تلخ و شیرین خود سخن می‌گوید.

تاتاری از روزها و شب‌هایی سخن می‌گوید که همه تمرکز او بر معاملات بورسی بوده است. او می‌گوید به جز خودش، تعدادی دیگر از خانواده‌اش نیز با این حرفه آشنا هستند و تجربه دارند.

او می‌گوید آرزویش این است که در حرفه معامله‌گری ایرانیان در جهان بیشتر دیده شوند. تاتاری بزرگترین حسرت زندگی خود را این طور مطرح می‌کند که ایکاش زودتر وارد بازارهای مالی می‌شدم و اکنون معامله‌گری، شغل من است.

این کارشناس بازارهای مالی بزرگترین سرمایه زندگی خود را انتخابی می‌داند که منجر به حضورش در بازارهای مالی شده و توضیح می‌دهد: من به این مسیر آنقدر ایمان دارم که این ایمان را بزرگترین را پشتوانه خود می‌دانم. هیچ وقت نمی‌توان گفت بزرگترین برنده بازار مشخص است و سال جدید را یک فرصت دیگر برای خود می‌دانم که اشتباهات گذشته را تکرار نکنم.

تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» با اجرای ابراهیم علیزاده را آغاز کرده که جزئیات فصل اول این برنامه را در گزارش «کافه بورس» می‌توانید مشاهده کنید.

در فصل دوم این برنامه نیز مریم محبی، مهدی سماواتی، مهشید داداش‌زاده و پیمان مولوی به کافه بورس آمدند و از تجربیات خود سخن گفتند. این فصل هم در ایام نوروز پخش شد که جزئیات کامل آن را در «کافه بورس نوروز ۱۴۰۰» می‌توانید مشاهده کنید.

فصل سوم کافه بورس نیز از روز جمعه، ششم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده که قسمت اول آن مصاحبه با علیرضا کریمیان بوده که می‌توانید این ویدیو را در «کافه بورس علیرضا کریمیان» مشاهده کنید.

قسمت دوم این فصل نیز مصاحبه با مهدی سوری بوده که می‌توانید این ویدیو را در «کافه بورس مهدی سوری» مشاهده کنید.

قسمت سوم این فصل نیز مصاحبه با رضا شیرازی بوده که می‌توانید این ویدیو را در «کافه بورس رضا شیرازی» مشاهده کنید.

در قسمت چهارم این سری از کافه بورس هم میترا تاتاری از خاطرات تلخ و شیرین خود سخن می‌گوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.