فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۹۲۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳/ نوسانات بازار شدت یافت؟ + جدول

قیمت خودرو امروز 8 شهریور 1403/ نوسانات بازار شدت یافت؟ + جدول

قیمت خودرو امروز 8 شهریور 1403 در دو بازار داخلی و مونتاژی نوسانی گزارش می‌شود. این نوسان در بازار داخلی با شدت و میزان بیشتری از بازار مونتاژی به چشم می‌خورد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز 8 شهریور 1403 اعلام شد. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی با هیجان روبه‌رو شدند. نرخ دلار به عنوان عامل موثر در بازار خودرو در پایان هفته تاثیر خود را بر این بازار به صورت نوسانی نمایان کرد.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمام محصولات دستخوش تغییر شد.

پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک ار محصولات محبوب داخلی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز با رشد چهار میلیون و 500 هزار تومانی مواجه شده و به قیمت 698 میلیون و 500 هزار تومن در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک در شمار اتومات‌های داخلی ایران خودرو است که با رشد سه میلیون تومانی در پایان هفته به قیمت 931 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک از محصولات اتومات بازار سایپا به شمار می‌رود که با افت چهار میلیون تومانی به قیمت 531 میلیون تومان به فروش می‎رسد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات سایپا، روند نزولی را در پیش گرفته و با افت یک میلیون تومانی به قیمت 788 میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو داخلی 8شهریور_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی با تغییر همراه بوده اما شدت و میزان آن کمتر است.

X33 کراس (اتوماتیک) یکی از اتومات‌های شرکت مدیران خودرو که مانند هم‌نوعان خود با کاهش قیمت مواجه شده است خودروی مذکور با افت 56 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 44 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سیT9  از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور، پیکاپی قدرتمند که رده‌ای بالاتر از T8 قرار گرفته و با کاهش 99 میلیون تومان رکورددار افت قیمت در بازار شده  به قیمت دو میلیارد و 571 میلیون تومان رسیده است.

پیکاپ G9 به اکسل های قدرتمند به همراه فنربندی با طراحی دو جناغی ساخته شده که امورز 60 میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت سه میلیارد و 260 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو خارجی8 شهریور (1)_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.