فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۳۵۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت گوشت قرمز امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳/ تب بازار سرد شد؟

قیمت گوشت قرمز امروز 22 مرداد 1403/ تب بازار سرد شد؟

قیمت انواع گوشت قرمز امروز 22 مرداد 1403 اعلام شد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت انواع گوشت قرمز امروز 22 مرداد 1403 بدون تغییر اعلام شد. طبق داده‌های به‌دست‌آمده به‌رغم افزایش دما در سطح کشور، هیچ‌گونه تنش و شیب قیمتی در بازار گوشت قرمز مشاهده نمی‌شود.

ماهیچه گوسفندی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین نوع گوشت قرمز در سطح بازار به ازای هر کیلوگرم 699 هزار تومان و و بسته شقه گوسفندی 759 هزار تومان در سطح بازار معامله می‌شود.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد و گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی در قصابی‌های سطح کشور به طور یکسان 655 هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر وشهمیرزاد با نرخ 200 هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

راسته بدون استخوان گوسفندی به ازای هر کیلوگرم 900 هزار تومان و فیله گوسفندی با همان نرخ روز گذشته یک میلیون 390 هزار تومان دادوستد می‌شود.

گردن گوسفندی و سردست گوسفندی بره به ترتیب 690 هزار تومان و 715 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم عرضه می‌شود.

افزایش دما منجر به ثبات قیمت‌ها شد

افزایش دما در دو هفته اخیر منجر به ثبات قیمتی بازار بعضی از کالاهای اساسی مانند تخم‌مرغ و گوشت شده است.

ایوب پایداری، رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن در این راستا بیان کرد: نرخ گوشت قرمز دولتی و تنظیم بازار هم بین ۳۱۶ تا ۴۸۰ هزار تومان بوده و با گرم شدن هوا و کاهش مصرف این محصول پروتئینی عموماً شامگاه هم به فروشگاه‌های زنجیره‌ای سری بزنید حتماً می‌توانید خرید داشته باشید در حالی که در نیمه دوم سال به ظهر نرسیده گوشت تنظیم بازار به پایان رسیده است.

از سوی دیگر نرخ برخی محصولات از جمله گوشت قرمز و سفید در بعضی بازارها مانند بازار امام حسین پایین است. در این بازار با نوع جدیدی از فروش مواجه می‌شوید و به عنوان مثال خرده گوشت‌ها نیز دارای نرخ بوده و به فروش می‌رسند. در این بازار هر کیلو گرم خرده گوشت قرمز به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید به صفحه بازار کالا  در تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.