کد مطلب: ۸۵۳۰۰۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

با ۲ میلیارد تومان در کدام مناطق تهران می‌توان خانه خرید؟

با 2 میلیارد تومان در کدام مناطق تهران می‌توان خانه خرید؟

اکنون شرایط بازار مسکن به‌گونه‌ای رقم خورده که خرید واحدهای ریزمتراژ و ارزان‌قیمت را در اولویت خرید قرار داده است. اما اکنون با بودجه دو میلیارد تومان که تقریبا کف قیمت ملک محسوب می‌شود، در کدام مناطق تهران می‌توان واحد مسکونی خرید؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر به موازات کاهش قدرت خرید مردم باعث شده است خرید خانه به‌ویژه در کلانشهرهایی مانند تهران برای قشر بزرگی ناممکن شود.

از سوی دیگر کاهش ارزش پول ملی و نااطمینانی در بازارهای موازی باعث شده است برخی از مردم که سرمایه بیشتری دارند برای حفظ ارزش پول خود تصمیم بگیرند به بازار مسکن ورود کنند.

مواردی که ذکر شد از جمله دلایلی هستند که تمایل به خرید خانه‌های کوچک‌متراژ و ارزان‌قیمت را در شهر تهران بالا برده‌‍اند. اما اکنون با بودجه دو میلیارد تومان در کدام مناطق تهران می‌توان واحد مسکونی خریداری کرد؟

واحدهای 2 میلیاردی در تهران

اکنون دو میلیارد تومان تقریبا از کمترین مبالغی محسوب می‌شود که باید برای خرید یک واحد حداقلی در شهر تهران هزینه کرد و آگهی‌های مربوط به خرید و فروش مسکن در پایتخت نشان می‌دهد در مناطق جنوبی و برخی مناطق شرقی تهران هنوز واحدهایی با این حدود قیمتی وجود دارد.

بررسی فایل‌ها نشان می‌دهد یک واحد 51 متری و با عمر 18 سال در منطقه گمرک با همین قیمت به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه اول یک ساختمان بنا شده و پارکینگ ندارد.

آپارتمان 35 متری دیگری در منطقه سبلان و خیابان گرگان حدود متری 57 میلیون تومان قیمت خورده است و دو میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد مسکونی کوچک‌متراژ سال 1384 ساخته شده است.

مسکن 2

آگهی دیگری نیز وجود دارد که مربوط به منطقه نازی‌آباد است. این واحد 42 متری ساخت سال 1381 است و با همان قیمت دو میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

آخرین اخبار مربوط به بخش مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ممنون از اطلاعات خوبتون
    امیدوارم روزی برسه که همه مردم ایران خانه داشته باشند

    • ایرانی

      انشااله برای من هم دعا کنید دیگع مستاجر نباشم
      بمیرم بهتر ه