کد مطلب: ۵۶۶۲۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آزمون استخدام در ۴۸۰۰ شرکت خصوصی

آزمون استخدام در ۴۸۰۰ شرکت خصوصی

مهلت ثبت نام برای پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی تمدید شد. افراد پذیرفته شده در این آزمون برای بیشتر از چهار هزار و ۸۰۰ شرکت بخش خصوصی گزینش می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز مهلت ثبت‌نام برای پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی تا پایان روز جمعه هشتم مرداد ماه سال جاری تمدید شده است.

در این آزمون افراد برای تکمیل ظرفیت استخدام بیشتر از چهار هزار و ۸۰۰ شرکت بخش خصوصی گزینش می‌شوند. دایره فعالیت این شرکت‌ها از نفت و پتروشیمی و فولاد گرفته تا شرکت‌های برنامه‌نویسی رایانه و خدماتی را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشته است که داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی ازمون استخدام بخش خصوصی www.inre.ir انجام دهند.

متقاضیان گرامی برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون و زمان برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، دسته‌های شغلی، مشاهده شرکت‌های مرتبط با هر شغل، استان‌های متقاضی هر شغل و متوسط حقوق هر شغل می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه کنند.

همچنین گفتنی است که موارد امتحانی این آزمون مشابه آزمون استخدامی شرکت‌های دولتی است و شامل اطلاعات عمومی، اطلاعات تخصصی و حرفه‌ای و تست‌های شخصیت‌شناسی می‌شود.

برای استخدام در بخش خودروسازی خبر استخدام در یک شرکت خودروسازی را مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهندس

    این آزمون به حدی ما مفهوم و تا مشخص که افراد با تخصص بالا هم نتیجه ای نمیگیرن و حتی بعد از اعلام نتایج هم دیگه ازشون خبری نمیشه فقط پول رو میخوان از شما بگیرن تمام

    • ناشناس

      اینا ازقبل استخدام میکنن فقط صدهزاراز ملیونها نفر میگیرن

  • داریوش

    بیشتر از اینکه کمک به اشتغال کنه یه منبع درآمد برای یه عده شده. بنظر من هیچ ارزشی نداره. برای 4800 تا جایگاه از شصت هفتاد هزار نفر پول میگیرن. بعد برای آزمون بی ربط باید زمان بذاری و مطالعه کنی. یکبار به صورت اینترنتی آزمون بدی و یکبار هم حضوری برای تایید صحت آزمون اینترنتی. نماینده شرکت ها هم توی اون شلوغی حتی تا آخر برای مصاحبه نمی مونن. و میبینید که از بخش مصاحبه با نماینده شرکت ها چند تا میز هست که رندومی بتونید با چند تاشون کمی صحبت کنید. دست آخر هم گفتن یه ویدئو از خودت آپلود کن. در نهایت هم هیچی. سایت های ثبت موقعیت شغلی و استخدام از این آزمون برای شاغل شدن موثرتر و کم هزینه تر و کم زمانتره.

  • ناشناس

    من که از گرسنگی بمیرمم یک قرون هم پول تو شکم این شکم گنده ها نمیریزم برای هیچ و پوچ فرض کن یک میلیون نفر ثبت نام کنن میشه نود هفت میلیارد و پونصد میلیون پول بخشی از کسری بودجه تامین شد علی برکت الله

    • ناشناس

      همین طور هست

  • ناشناس

    این آزمون فقط برا سر کیسه کردن مردمه و گرنه تا حالا ندیدم کسی بگه قبول شدم تو این شرکتا فقط پارتی حرف اول رو میزنه هر سال یه آزمون برگزار میکنن و بین خودشون پولشو تقسیم میکنن لعنت به هر چی دزده چه خصوصی چه دولتی

  • ناشناس

    سلام واقعا این ازمون چیه پارسال نتیجه اش معلوم نبود حداقل منابع ازمون مشخص کنید چیه فقط بلدین صدهزار ازاین مردم بدبخت بگیرین درسته مردم دنبال راهی هستن برن سرکارمجبورن شرکت کنن ولی خدا شناس باشید