کد مطلب: ۵۱۲۷۷۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۱۰ خبر مهم برای بازار ارز امروز / واکنش احتمالی دلار ارزانی است!

۱۰ خبر مهم برای بازار ارز امروز / واکنش احتمالی دلار ارزانی است!

محموله دوم واکسن روسی کرونا ۳۰ بهمن می‌رسد، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با وزیر خارجه امارات مذاکراتی داشته و علاوه بر این مسئولان بورس تصمیم به تغییر دامنه نوسان بورس گرفته‌اند. آیا چنین اتفاقاتی ممکن است مانع رشد بیشتر دلار شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز شنبه اسکناس آمریکایی ۲۶۰ تومان رشد را به ثبت رساند و با عبور از مرز ۲۴ هزار تومانی، به بهای ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. اما در ادامه چه اخباری ممکن است بر روند قیمت دلار در امروز تاثیر بگذارد؟

محموله دوم واکسن اسپوتنیک کرونا ۳۰ بهمن از روسیه به ایران می‌رسد، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با وزیر خارجه امارات مذاکراتی داشته و علاوه بر این مسئولان بورس تصمیم به تغییر دامنه نوسان بورس گرفته‌اند.

علاوه بر این، رئیس جمهور آمریکا در اولین روزهای کاری خود از دو موضوع مهم صحبت کرده که احتمالا این دو اظهارنظر برای فعالان بازار ارز ایران مهم باشد.

رئیس جمهوری آمریکا در بازدید از وزارت خارجه گفت آمریکا و دیپلماسی بازگشته است. او در سخنرانی خود گفت که قصد دارد فرمان اجرایی لغو ممنوعیت ورود مسلمانان به کشور را امضا کند.(ایرنا)

همچنین جو بایدن اعلام کرد که ایالات متحده در حال پایان دادن به حمایت خود از حملات سنگین نظامی پنج ساله به رهبری عربستان سعودی در یمن است . وی این تصمیم را بخشی از تأکید آمریکا بر دیپلماسی، دموکراسی و حقوق انسانی دانست.(شفقنا)

آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران از این هفته، فعال شدن خودروسازان برای جذب نقدینگی در دستان مردم با پیش‌فروش خودرو و اعلام رشد اقتصادی بیش از پنج درصدی در تابستان امسال همه این سیگنال‌ها در راستای کاهش نااطمینانی‌ها در بازار ارز به نظر می‌رسد.

با وجود این هشت خبر مهم اما با توجه به دو موضوع ادامه اختلاف نظر دولت و مجلس بر سر بودجه ۱۴۰۰ و لغو دیدار محمد باقر قالیباف با ولادیمیر پوتین سیگنال‌های نااطمینانی هم در بازار ارز قابل مشاهده است. به همین دلیل یک روند ثبات نسبی و احتمالا کمی نزول قیمت رفتار مورد انتظار در بازار ارز امروز است. آیا بازار ارز طبق انتظار عمل می‌کند؟

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ارزانی دلار!!!!!باز جو سازی دولت روحانی شروع شد.از دیروز که خودرو قیمتش رفت بالا.چند روز دیگه هم مسکن شروع میشه و بعدش هم دلار.مگه چه اتفاق افتاده که روحانی داره هی وعده میده.حسن جان لطفا عمل کن.گرانی به مواد اولیه و کالاهای اساسی رسیده.اونوقت هی بیا سیگنال الکی بده که دلار قراره بشه ۱۵ تومان……سرمایه های مردم رو کشیدی بالا تو بورس حالا میخوای دلار و سکه مردم رو مفت بخری و شب عید بالاتر به خود مردم بندازی.دولت روحانی ننگ بر شما.

  • ناشناس

    نه با ارز مبارزه کنید نه با امریکا… با اقا زادها مبارزه کنید همه مشکلات حل میشه

  • ناشناس

    لطفا مدتی از نظرات کارشناسان در این سایت استفاده نکنید 50 درصد معتقد بودند بورس نزولی ست حتی 1 درصد هم پیش بینی بورس مثبت امروز نداشتند دیگه کسی به نظر کارشناس اهمیتی نخواهد داد مگر از حرفه اها که پیش بینی درستی داشته باشند