خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۰۸۲۴

اخذ نمایندگی

اخذ نمایندگی

اعطای نمایندگی برای توسعه و کسب و کار شرکت‌ها و کارخانه‌ها و اشتغال افرادی که به دنبال کار هستند بسیار مفید می‌باشد.

امروزه اکثر خبرها و نگاه‌ها به سمت کسب و کارهای غربی و خارجی است و کم ندیدیم و نشنیدیم اخباری را که در مورد اخذ نمایندگی برندهایی مانند آمازون، eBay، سونی، هیوندای، پاناسونیک و … است که نگاه‌ها را از دریافت نمایندگی برندها و کسب و کارهای نوپا و حتی کهنه کار ایرانی نیز دور می‌کند. این بار تصمیم گرفتیم تا برخلاف سایر اخبار منتشره به کمک آن دسته از کسانی بشتابیم که در انتخاب و راه‌اندازی یک کسب و کار مناسب و اخذ نمایندگی معتبر و در عین حال ماندگار مرددند.

راه‌اندازی هر کسب و کار به سه منبع اساسی احتیاج دارد که از آن تحت عنوان مثلث کسب و کار یاد می‌شود، "منبع مالی" "منابع انسانی" و "منبع ایده و یا فرصتی سودآور" که پیش‌نیازهای راه اندازی یک کسب و کار مستقل هستند.

اعطای نمایندگی برای توسعه و کسب و کار شرکت‌ها و کارخانه‌ها و اشتغال افرادی که به دنبال کار هستند بسیار مفید می‌باشد.

با توجه به تغییرات به وجود آمده در شرایط اقتصادی مخصوصا در سال‌های اخیر و تغییر در ذائقه عمومی و شیوه زندگی افراد جامعه، کسب و کار فست‌فود به یکی از مشاغل پردرآمد و جذاب تبدیل شده است. البته این مورد را نه فقط در تهران و سایر کلان‌شهرها، که تجربه ثابت کرده حتی در شهرستان‌های کوچک نیز می‌توان مشاهده نمود. گاها کسانی که قصد راه اندازی فست فود را دارند،با سوال‌های متفاوتی روبرو می‌گردند که شاید حتی مانع از ورود آن‌ها به این کسب و کار گردد. بسیاری از ما رویای راه‌اندازی فست‌فود را در سر داریم. هر وقت برای صرف غذا به یکی از فست‌فودهای شلوغ می‌رویم به این فکر می‌کنیم که این کار چقدر سود دارد و این رستوران یا فست‌فود چقدر می‌فروشد.

1qwsedf

باید پذیرفت که فست‌فود یک کسب و کار مدرن است که با شیوه‌های سنتی نمی توان آن را مدیریت نمود. مارکتینگ، برندینگ، QC و مدیریت سیستماتیک نیازمند برنامه‌های خاصی است که توسط مدرسین و کارشناسان خبره انجام می‌پذیرد و تجربه نشان داده که راه‌اندازی فست‌فود بی‌برنامه و بدون مشاوره، ضررهای مالی سنگینی داشته و با شکست مواجه می‌شود.

پس دریافت و اخذ نمایندگی از بزرگترین برند زنجیره‌ای کشور سختی‌های این راه را بسیار برایتان هموار خواهد کرد زیرا تنها یک برند با تجربه و شخصی که خود با تمامی مشکلاتی که در حین کار دست و پنجه نرم کرده است می‌تواند به شما مشاوره داده و شما را از تمامی خطرات و مشکلاتی که در آینده سرمایه و موقعیت شغلی شما را تهدید خواهد کرد آگاه سازد و در این مسیر همراه شما باشد.

هم‌چنین به مجموعه‌ای نیاز دارید (با توجه به سبک کاری آشپزها و کارگران که هر لحظه ممکن است کار خود را به هر دلیلی ترک کنند) که در هر شرایطی از نظر آموزش پرسنل اعم از مدیر، سرآشپز، سالن کار و غیره توانا بوده و همیشه پشتیبان شما باشد و در تمامی مراحل کار بتوانید مشاوره کسب کنید (در مباحث فروش، آنالیز مصرف و ..).

بهترین مزیت گرفتن نمایندگی یا فرانچایز کاهش ریسک شروع کسب و کار می‌باشد. زیرا شما کار خود را با یک اسم بزرگ شروع می‌کنید و تبلیغات و بازاریابی نیز توسط یک شرکت با سابقه و شناخته شده انجام می‌شود.

دومین مزیت اصلی گرفتن نمایندگی فست‌فود، «شناخت سریع » می‌باشد. شما وقتی یک رستوران فست‌فود راه‌اندازی می‌کنید، عملا تا چند سال اول حتی به صورت محلی نیز اسم شناخته شده‌ای نخواهید بود درحالی که با گرفتن یک نمایندگی از یک اسم بزرگ، از روز اول شناخته شده خواهید بود. فرض کنید که به یک محله جدید رفته اید و می‌خواهید برای ناهار یک فست‌فود بخورید، اگر دو رستوران فست‌فود وجود داشته باشد و یکی از آنها «عطاویچ» باشد و دیگری نا شناخته، کدام را انتخاب می‌کنید؟

2wedfv

در حقیقت این سیستم روشی مطمئن برای سرمایه‌گذاران جدیدی بوده که علاقمند به راه‌اندازی کسب و کار در زمینه مشابه با شرکت فرانچایزدهنده است، در این روش شخص می‌تواند با ریسک کمتر، علی‌رغم درصد سود ظاهری کمتر به دلیل دسترسی به بازار فروش از قبل ثبات یافته به سود واقعی بیشتری دست پیدا کند. همانا تاثیرگذارترین موارد آن ارتباط مستقیم با کاهش ریسک در سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه دارد.

  • عدم نیاز به تخصص یا تجربه و سعی و خطاهای پر ریسک؛
  • دسترسی به بازار فروش مطمئن و از قبل تثبیت شده
  • عدم نیاز به هزینه‌های جانبی مانند تبلیغات جداگانه؛
  • استفاده از آموزش و پشتیبانی و به‌روزرسانی دائمی شرکت فرانچایز دهنده در تمام مراحل و بخش‌ها؛

طبقه گفته بزرگان سرمایه‌گذاری دنیا: اگر می‌خواهید سرمایه‌گذار موفقی باشید بهتر است به جای اینکه سرمایه‌گذار بزرگی در یک مجموعه کوچک باشید سرمایه‌گذارکوچکی (نسبت به کل پروژه) در یک مجموعه بزرگ باشید.

هلدینگ بزرگ ایرانگوشت با ۳۵ سال سابقه درخشان در صنعت غذایی کشور و با تولید و پخش فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی عصر جدیدی از فعالیت‌های خود را با تامین کلیه مواد اولیه بزرگترین و بهترین فست‌فود زنجیره‌ای کشور (عطاویچ) آغاز نموده است.

برند عطاویچ بعنوان بزرگترین فست‌فود زنجیره‌ای کشور با ارائه پیتزایی خوشمزه و بهترین همبرگرها و با ارائه غذاهایی با کیفیت‌های بالا با توسعه شعب به جهانی شدن می‌اندیشد و در این راستا در چندین کشور از جمله ترکیه، عراق، آلمان و گرجستان با اعطای نمایندگی فعالیت خود را آغاز کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.