کد مطلب: ۵۸۰۲۰۵

قیمت ارزان‌ترین تبلت‌های بازار

قیمت ارزان‌ترین تبلت‌های بازار

در بین محصولات دیجیتال، حداقل قیمت تبلت‌های ارزان در بازار برابر با یک‌ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان است و تبلت‌های لنوو و جی ال ایکس را می‌توان ارزان‌ترین تبلت‌های بازار به شمار آورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با نزدیک‌شدن به ماه مهر و بازگشایی دوباره مدارس و دانشگاه‌ها و آموزش‌های مجازی، خرید و استفاده از تبلت‌ها برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان افزایش می‌باید.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از سایت‌های فروش اینترنتی کالاهای دیجیتال، به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فروش این نوع محصولات را با تخفیفات ویژه آغاز کرده‌اند و فرصت مناسبی است برای کسانی که قصد خرید این نوع کالاها را دارند. هم‌اکنون تبلت‌های لنوو و جی ال ایکس را می‌توان ارزان‌ترین تبلت‌های بازار به شمار آورد.

در بین محصولات دیجیتال، حداقل قیمت تبلت‌های ارزان در بازار برابر با یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۵میلیون تومان است.

رصد بازار کالاهای دیجیتال نشان می‌دهد ارزان‌ترین محصول بازار تبلت جی‌ال ایکس مدل F2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت است که با قیمتی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.

رتبه دوم محصولات ارزان‌قیمت در این بازار متعلق به تبلت لنوو مدل TAB M۷ WIFI ظرفیت ۱۶ گیگابایت است که با قیمتی حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.02019 LTE SM-T295 ظرفیت ۳۲ گیگابایت که از پرفروش‌‌های بازار است به قیمت ۴میلیون و ۷۷۰هزار تومان در بازار خریداری می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.