کد مطلب: ۵۳۶۳۰۸

قیمت زمین‌ در شیراز / ارزان‎‌ترین زمین‌های شیراز کجاست؟

قیمت زمین‌ در شیراز / ارزان‎‌ترین زمین‌های شیراز کجاست؟

بر اساس آگهی‌های منتشر شده در سایت دیوار، برخی از ارزان‌ترین محلات شیراز با توجه به نرخ فروش زمین مشخص شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت مسکن در کلان‌شهرها در چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. بازار مسکن و زمین در کلان‌شهرها همواره از طرفدارن زیادی برخوردارد است. شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و توریستی ایران محسوب می‌شود؛ بنابراین قیمت زمین و مسکن در این شهر افزایش زیادی داشته است.

ارزان‌ترین زمین‌ها در کدام مناطق شیراز قرار دارد؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، بنا بر آگهی‌های ثبت شده برای خرید و روش زمین در شیراز، فهرستی از ۱۰ محله ارزان شیراز در نرخ فروش زمین تهیه شده است.

ارزان‌ترین منطقه لیست در نرخ فروش مسکن، وزیرآباد با متوسط قیمت یک میلیون و ۳۴۲ هزار تومان برای هر متر زمین است. منطقه وزیرآباد در جنوب شرقی شهر شیراز و در نزدیکی فرودگاه شیراز قرار دارد.

شهرک امیرکبیر، در یکی از غربی‌ترین مناطق شیراز با متوسط قیمت دو میلیون و ۹۴۸ هزار تومان، گران‌ترین نرخ زمین در فهرست ۱۰ منطقه ارزان قیمت شیراز را دارد.

شهرک گلها، مرودشت، میانرود و کازرون در محدوده قیمتی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر متر زمین، از دیگر مناطق ارزان شیراز در نرخ فروش زمین هستند.

در جدول زیر لیست برخی از ارزان‌ترین مناطق شیراز برای خرید زمین را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع در شهر شیراز و حومه در ۱۰ روز گذشته در آگهی‌های دیوار است.)

77

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هیچ

    اطلاعات که دادی کاملا اشتباه هست کازرون و مرودشت دوتا شهرستان استان فارس با فاصله طولانی از شیراز بلوار امیرکبیر خانه کلنگی کف قیمت زمین زیر ۱۲ میلیون نیست و از۱۲ به بالا هست در شهر میانرود هم زنین متری۱۰ میلیون به بالا

    • ناشناس

      آره همینطوره

  • A

    یکیشو حداقل درست میزدی.این قیمتا بود که خوب بود.چند برابر قیمتی هست که شما گفتید. چییزو که نمیدونید دقیق چرا منتشر میکنید؟!!!

  • ناشناس

    اطلاعات شماکاملا اشتباه است العان زمین در سعدیه زیر 7میلیون نیست،،،

  • محمد رضا

    فوق العده چرت و پرته اخه میانرود منظورت کجاش هست جمال اباد یا میدان قهرمانان که متری ۱۲ ملیونه اونوقت صدرا و قمشه و گلستان حتما بالا شهرهای شیراز هستن نه اصلا سایتتون خیلی اطلاعات الکی گذاشته ضمنا مرودشت و کازرون جز شیراز نیستن و جز شهرستانهای شیراز هستن

  • ناشناس

    ایا قولنامه و خرید فروش زمین های وزیر اباد شیراز. بصورت قانونی هست یا غیر قانونی ایا با خرید این زمین ها بطور قانونی زمین به صورت شش دانگ شخص خریدار تعلق دارد یا خرید.