کد مطلب: ۵۸۹۵۸۸

اولین اطلاعیه ثبت‌نام جهش مسکن/ متقاضیان مسکن بخوانند

اولین اطلاعیه ثبت‌نام جهش مسکن/ متقاضیان مسکن بخوانند

اولین اطلاعیه برای طرح جهش مسکن که در راستای کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن است توسط وزارت راه و شهرسازی صادر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین اطلاعیه برای طرح جهش مسکن که در راستای کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن است توسط وزارت راه و شهرسازی صادر شد. متن اطلاعیه به این شرح است:

در راستای کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن، وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد در اجرای برنامه نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۰ و به منظور کمک به تامین مسکن فاقدین مسکن از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ نسبت به ثبت نام متقاضیان واجد شرایط اقدام کنند.

در این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان بر اساس ظرفیت‌های احصاءشده در تعدادی از شهرهای واقع در کلیه استان‌های کشور برنامه‌ریزی شده است. متقاضیان این شهرها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه (از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۸) تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس: saman.mrud.irhttps:// نسبت به ثبت‌نام (بر اساس شرایط اعلامی در اطلاعیه‌های بعدی که در سامانه مذکور درج می شود) اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، متقاضیان تایید نهایی پس از پالایش و احراز شرایط از طریق سامانه ساماندهی خواهند شد.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه بازار مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بسه دیگه انقدر با مردم بازی نکنید ،داشتم ماهی ۳۰۰۰۰۰۰ تومن قسط بدم،که دیگه الان معطل یه آپارتمان ۵۰ متری شما نمی شدم

  • ناشناس

    سلام به همه مسولان محترم، انشاالله با طرحی که گذاشتید مردم بتوانند صاحب خانه شوند ولی اگه واقعأ به فکر مردم ایران هستید واسه قسط های در نظر گرفته شده و شرایط پرداخت هم فکری بی اندیشید که اقشار ضعیف با حقوق های ناچیز هم بتوانند از این طرح بهره مند شوند، باتشکر،

  • ناشناس

    مگه نمیگین متری ۳ تومنه پس یه هفتاد متری میشه ۲۱۰ تومن دیگه ۴۵۰ تومن وام بانکی چیه

  • عبدالرحمن

    کوثبت نام من از ساعت 12ده بار رفتم کافینت ولی هنوز سایت باز نشده چرا چرت پرت مینویسن آخه چرا مردم بیچاره رو به مسخره میکنین

  • راننده اسنپ

    یک راننده اسنپم خودم بکشم در ماه یک ملیون هم نمیمونه برام پنجاه سالمه اجاره خونه ندارم زنم رفته خونه باباش هفت ساله طلاق گرفته بخدا روزی دویست هزار تو اسنپ کار میکنم ولی هیچ موقع پول ندارم یا خرج استهلاک ماشینه یا تصادف یا بیمه اخه چجوری میشه قسط داد شما لطف کنید چهارصد ملیون به من وام بده با کارمزد پایین ماهی یک ملیون من خودم سراسیاب یه الونک میخرم شما بنزینو گرون نکن خونه پیشکش

  • ناشناس

    سلام من دوازده ساله یک خونه کلنگی که سقف اون چوب و خشت وگله خریدم از بدبختی دارم اون جا زندگی میکنم یک شوهر کارگر نتونستم خراب کنم بسازم چرا با مردم این کار را میکنید یک راهی بزارید جلوی قشر کم درامد از کجا بیاره ماهی ۳میلیون تا پنج میلیون قسط بده

  • سیده کبرا

    اگه پسریادخترخونه داره برای خودش داره پس چه ربطی به سرپرست. پدریاماورداره. فرزندازدواج میکنه میره خونه ش. پدریامادربی سرپرست وبی سرپناه کجازندگی کنند…اقای رئیسی این مسئله رولطف کنید روشن کنید..

  • میلادفتح الهی اندیمشکی

    روحانی مچکریم??
    ??
    اباد کردی و رفتی مرسی از شما…

  • علیرضا

    سلام. من ۵۰ ساله ام. دو فرزند دارم، نه خونه ای داشتم و نه تا حالا از تسهیلات بانکی استفاده کردم. صاحب خونه جوابم کرده اگه نتونم جائی رو پیدا کنم که قطعا با پیش پرداخت ۴۷ میلیون و اجاره ۸۰۰ هزار تومن که چند سال پرداخت میکردم تو بازار تهران، عمرا تو حومه کرج هم نمیتونم بشینم، باید جمع کنم برم شهرستان. برای اولین باره از این دولت میخوام لطفا رسیدگی کنید.

  • ناشناس

    چرااستان تهران همه شهرهاش مسکن میدن جزشهریار ؟براچی اینجوریه اینجااجاره هاگرونتره واجب مسکن هست