کد مطلب: ۸۹۷۱۸۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

پایان بورس امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / بازگشت حقیقی‌ها به بازار سهام

شاخص‌های کل و هم‌وزن رشد کردند/ حجم معاملات خرد به ۷.۸ میلیارد برگه سهم رسید/ ارزش معاملات خرد در سطح ۴ همت قرار گرفت/ تراز پول حقیقی مثبت شد/ ۸۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شد

پایان بورس امروز 14 بهمن 1402 / بازگشت حقیقی‌ها به بازار سهام

بازار سهام امروز شاهد بازگشت حقیقی‌ها بود. در روزی که قیمت دلار کاهش 1000 تومانی را تجربه کرد، شاخص‌های بازار سهام سبزپوش شدند تا چراغ این بازار برای سرمایه‌گذاران آن روشن شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس تهران با رشد سه هزار و 811 واحدی، معادل 0.18 بالا رفت و به ارتفاع دو میلیون و 111 هزار و 84 واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز امروز با رشد چهار هزار و 882 واحدی، معادل 0.67 درصد بالا رفت و در سطح 737 هزار و 529 واحدی قرار گرفت.

111

امروز نمادهای تاپیکو، کگل و پارسان بیشترین تاثیر منفی و نمادهای فخوز، شپنا، خساپا و خودرو، بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.

گفتنی‌ست امروز 64 درصد از نمادهای بازار مثبت بودند و گروه خودرویی توانست روند معامللاتی مثبتی را سپری کند. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش صفوف خرید از صفوف فروش پیشی گرفت و به 536 میلیارد تومان رسید.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام، صندوق‌های سهامی و حق تقدم‌ها امروز به هفت میلیارد و 800 میلیون برگه سهم رسید که با ارزش چهار هزار و 603 میلیارد تومان انجام شد.

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام، صندوق‌های سهامی و حق تقدم‌ها امروز مثبت شد و به 131 میلیارد تومان رسید. در سمت دیگر اما صندوق‌های درآمد ثابت با خروج 830 میلیارد تومانی پول حقیقی روبرو شدند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.