کد مطلب: ۴۸۲۰۴۲

برقراری دوباره پروازهای تهران-استانبول به صورت محدود

برقراری دوباره پروازهای تهران-استانبول به صورت محدود

سازمان هواپیمایی کشوری سه روز پس از قطع پروازهای ترکیه، از آغاز دوباره پروازها بین تهران و استانبول از ۱۶ مهرماه به صورت محدود خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سه روز پیش سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا، پرواز تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و شرکت‌های هواپیمایی کشور ترکیه از مبدا ایران به ترکیه تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

اما امروز در اطلاعیه ای جدید خبر از برقراری مجدد پروازها داد که بر اساس آن، روزانه ۲ پرواز بین ایران و ترکیه برقرار خواهد شد.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری «تورج دهقانی زنگنه» رییس این سازمان از برقراری مجدد پروازهای ترکیه با صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه و صدور مجوز، پرواز بین ایران و ترکیه به صورت محدود برقرار می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، هر روز یک پرواز توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و هم چنین یک پرواز روزانه توسط شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین انجام خواهد شد، بدین ترتیب درواقع روزی دو پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و ترکیه انجام می‌شود.

دهقانی زنگنه تاکید کرد: برقراری پروازها جهت از بین بردن برخی انحصارات، پایین نگه داشتن نرخ بلیت و کمک به مسافران در این مسیر انجام شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: پروازهای ترکیه با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.