فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۹۳۴۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد شاخص تثبیت شده است؟ / کدام گروه‌ها امروز رشد کردند؟

رشد شاخص تثبیت شده است؟ / کدام گروه‌ها امروز رشد کردند؟

امروز شاخص کل بورس با ۱۴ هزار واحد مثبت و ۱٫۰۸ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. بازار امروز چگونه گذشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز شاخص کل بورس با ۱۴ هزار واحد مثبت و ۱٫۰۸ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم امروز با سه هزار واحد رشد در کانال ۳۶۶ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز در پایان بازار به سه هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان رسید. بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص امروز نمادهایی فولاد، کگل و شبندر داشتند. همچنین بیشترین بیننده هم برای برکت، شبندر و فولاد ثبت شد.

برترین گروه‌های صنعتی امروز خودرو، فلزات اساسی و فرآورده‌های نفتی بودند. بیشترین ارزش معامله را امروز برای پالایش، کیان و دارایکم داشتند. همچنین بیشترین حجم معامله هم برای خودرو، خساپا و شبندر ثبت شد.

در بازار امروز بیشتر گروه‌ها و نمادها روند مثبتی داشتند و در این میان صف‌های فروش نسبت به روزهای گذشته با افت چشم‌گیری رو به رو شدند. در پایان بازار هم فلزات، خودرویی‌ها و محصولات شیمیایی‌ سبزپوش یه کار خود پایان دادند.

پیش‌بینی بورس از نگاه کارشناسان

ابراهیم سماوی، کارشناس بازار سرمایه درباره پیش‌بینی بازار در روزهای آینده گفت: در هفته پیش رو بازاری متعادل پیش‌بینی می‌شود که با توجه به ریزش صنایع ارزنده‌ای همچون فلزات اساسی، استخراج کانه‌های فلزی، پتروشیمی‌های تولید کننده اوره و الفین و برخی تک سهم‌ها، رو به مثبت باشند. تا وقتی که عدم اطمینان به تیم اقتصادی دولت به صورت جدی رنگ نبازد، نباید انتظار صعود شارپی را داشت.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.