کد مطلب: ۴۸۴۲۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نمادهای پالایشی و پتروشیمی لیدر بورس شدند / عرضه سنگین در فلزات و خودرویی‌ها

نمادهای پالایشی و پتروشیمی لیدر بورس شدند / عرضه سنگین در فلزات و خودرویی‌ها

در پایان معاملات امروز بازار سهام فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز مانند خودرویی و فلزات اساسی شاخص کل بیش از یک درصد ریزش کرد و به یک میلیون و 560 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معامالت امروز بازار سهام نمادهای فلزات اساسی و خودرویی که هر دو عملکرد خوبی یکی در دوره اصلاح و دیگری در دوره بعد از اصلاح بازار سهام داشتند روندی منفی را دنبال کردند و فشار عرضه در این نمادها و کلیت بازار سهام باعث افت بیش از یک درصدی شاخص کل و نیم درصدی شاخ هم‌وزن شدند

در جریان معاملات امروز بازار سهام ارزش معاملات خرد سهام امروز بازار 10825 میلیارد تومان بود و همچنین نمادهای پالایشی و پتروشیمی‌ها روندی مثبت داشتند و به نوعی لیدر بازار شدند،

به نظر می‌رسد روند صعودی نمادهای پالایشی و پتروشیمی به دلیل افزایش قیمت ارز باشد زیرا این نمادها وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارند و به نوعی ارز محور هستند، اما از طرفی هم نمادهای بازار سهام در حال حاضر با دلار 20 هزار تومانی معامله می‌شوند و این در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد به مراتب بیشتر است.

همچنین برخی معتقدند عدم واکنش بازار سهام به نرخ ارز به دلیل در پیش بودن انتخابات آمریکا است و باید تا مشخص شدن نتیجه این کارزار انتخاباتی به نوعی منتظر بمانیم.

در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص هم‌وزن نشان از کلیت منفی بازار سهام می‌داد و از طرفی هم برخی از شنیده حاکی از عرضه سنگین حقوقی‌ها در جریان معاملات امروز دارد.

همچنین امروز نماد شستا مجمع برگزار کرد و در رابطه با موضوعاتی چون تعیین بازیگردان، مبلغ سود و افزایش سرمایه گفتگو شد و در نهایت مبلغ سود شستا 120 تومان برای هر سهم شناسایی شد.

و نماد فخوز نیز افزایش سرمایه 162 درصدی از محل سود انباشته خواهد داشت.

بازار 23 مهررررر

به نظر می‌رسد روند بازار سهام هفته آینده روندی بهتر باشد و حجم عرضه کمتر شود، زیرا هم امروز و هم روزهای گذشته حمایت‌هایی از بازار سهام و جمع کردن صف‌های فروش شد.

اما سیگنال‌های خوبی از سهم‌های بازار سهام وو ارزندگی آن‌ها به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد بازار سهام در حال شروع رشدی دوباره و آماده شدن برای روندی صعودی خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جواد

    نرید دوباره توی صف فروش حقوقی ها خجالت بکشید

  • وحید

    حیف گول حرفهای اینا رو خوردیم و پولمون رو تو بورس نگه داشتیم الان دیگه یه پراید هم باهاش نمیشه خرید

  • ناشناس

    مردم چقدر هماهنگ هستن!!!
    دیروز 2 میلیارد صف خرید خودرو
    امروز 2 میلیارد صف فروش خودرو
    امان از مردم!!!

  • ناشناس

    سهامدارهای خرد آمدند اقتصاد ورپکیده دولت را کمک کنند و به اقتصاد کشورشون کمک کنند آنوقت حقوقی های دولت با تدبیر آمدند جیب مردم را خالی کردند لعنت به هر چه سیاست کثیفه پولی

  • ناشناس

    تعیین کننده مثبت و منفی فقط حقوقی و دولت…..و نقش اندک سهامدار حقیقی در بیشتر سهمها مشهوداست.نمونه ش عرضه یکشنبه آخر وقت حقوقی در اکثر نماد ها!

  • ناشناس ۱

    دیگه از بس دروغ شنیدم..روانی شدم

  • ناشناس

    ابان ماه دیگه سهم گیر نمیاد قابل توجه دوستانی که دارن میفروشن …

  • ناشناس

    والا تمام سهم های من منفی 70شدند اوقت شاخص 16000000روحانی چجور حساب کرده خدا نیامرزدت حسن جون

  • ناشناس

    بورس و بوس را بهم بیامیزید درست میشه فقط صبر کنید تا ته دیگش بهتون برسه خدا خیر نبینی روحانی

  • ناشناس

    یادی کنم از زنگنه ک باعث ریزش بورس شد شما هم یادش کنید بی نصیب از دعای خیرتان نباشد