خبر مهم:

کد مطلب: ۴۸۷۳۶۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یک فاصله کوتاه تا ریزش شاخص به کانال ۱.۲ میلیونی / عرضه در بازار سنگین است

یک فاصله کوتاه تا ریزش شاخص به کانال 1.2 میلیونی / عرضه در بازار سنگین است

در حالی که بازار سهام امروز در شروع معاملات با افزایش تقاضا همراه بود اما در ادامه روند معاملات شاخص کل به دلیل فشار عرضه بیش از 2.5 درصد ریزش کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بعد از نزولی چشم‌گیر واکنشی مثبت داشت اما جو هیجانی بازار سهام مانع از بازگشت شاخص کل شد.

با ریزش بیش از 2.5 درصدی، شاخص کل به یک میلیون و 301 هزار واحد رسید و در مرز ریزش به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد قرار گرفت.

از نگاه برخی کارشناسان بر اساس تحلیل تکنیکال شاخص کل ممکن است تا کانال یک میلیون و 200 هزار واحد هم ریزش کند و تا مشخص شدن نتیجه انتتخابات آمریکا و قیمت دلار بازار سهام بین شاخص یک میلیون و 200 هزار تا یک میلیون و 400 هزار واحد نوسان خواهد داشت.

با این حال برخی کارشناسان نیز پیش‌بینی کرده‌اند بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا چون بازار سهام افت خود را کرده، بعد از انتخابات آمریکا جدا از پیروزی هر کدام از احزاب یا نامزدها بازار سهام روند بهتری خواهد داشت.

برتر 5 آبان 1

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی به دلیل افزایش قیمت 25 درصدی روندی مثبت داشتند اما در ادامه روند معاملات عرضه بر تقاضا چیره شد.

روند نزولی بازار سهام به دلیل تمایلات منفی بازار سهام است که همانطور که در دوره رشد بورس در نیمه اول سال تمایلات بازار سهام مثبت بود و حتی اخبار منفی بر روی روند بازار تاثیرگذار نبود ریزش بازار نیز به دلیل شکل‌گیری تمایلات منفی بورس است و اخبار مثبت تاثیر چندانی بر روند منفی بازار سهام ندارند و به نوعی می‌شود گفت ریزش بازار سهام جدا از رشد آن در نیمه اول سال نیست.

همچنین ارزش مجموع معاملات امروز به 6797 میلیارد تومان بود و نمادهای فولا، فملی و تاپیکو تاثیرگذاران اصلی شاخص کل بازار سهام بودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نفروشید توی این ضرر سنگین?

    • ناشناس

      تا نفروشید ضرری نکردین فقط نفروشید

  • ناشناس

    والله عقل کم‌من میگه اینا هر روز به نوعی مردم رو سرگرم میکنن و برای خودشون زمان میخرن بعد از انتخابات آمریکا هم روال همینه چون سناریوی بعدی انتخابات ایرانه
    خود دانید

  • ناشناس

    دولت خیلی زرنگه میگفت سهام بخرید از صد هزار تومن تا دو تومن این مردم بیچاره ساده اومدن دو تومن دو تومن خریدن الان هم پیش خودشون میگن دو تومن بشه صفر دو تومنه پولی نیست اما نمیدونن اندک اندک جم شود و …از طرفی بورس بازان عزیز خودتون مقصرید یادتون نیست چقد گوشزد میشد حبابه نخرید در واقع بازارهای ایران شدن عین قمار بازی از طلا و سکه و دلار و بورس وخودرو و ….ای ساده دلان بقول یه بنده خدایی پولاتون رو بزارید زیر سرتون بخورید تا بعدش خدا بزرگه فک کردید سودای این مدلی ب کسی وفا کرده …

  • خلار کهن

    توجه توجه تنها راه حل موجود :
    اگر فروش مبلغ سهام در شرایط کنونی مبلغ قابل توجهی میشود بفروشید وخلاص…….
    اما اما اگر فروش سهام مبلغ دندانگیری نیست وبیرون از بورس هم نمیتوان کار خاصی با انچام داد یا چیز خاصی خرید نفروشید و فکر کنید همچین پولی داشتید .بذارید راحت یک ماه بعد انتخابات امریکا…….سکته در کمینه براای هرکس و هر و آن موظب سلامتیتون باشه منم 130م ضرر کردم دیگه بهش فکر نمیکنم !!!!1توکل بر خدا هر ان ممکنه اتفاقی بیفتد بعد انتخابات ورق برگردد.بس کنید و تمام.ب حرف هیچ کارنشناسی هم توجه نکید چون هیچ کس از فردا خبری نداره

  • میسم

    یه سوالساده دارم چطوره که ماشین حبابی میره بالا بعدا حبابی نمیاد پایین 10 میلیون 10 میلیون بالا میره هزار تومن هزار تومن میاد پایین ، خب حالا باشه بورس حبابی رفت بالا کشیدینش پایین ، بقیه چیز ها رو هم بکشید پایین

    • ناشناس

      توایران تنها چیزی که پایین می‌آد بورس و تنبون است دلار وماشین وخونه… پایین نمياد

    • ناشناس

      افراد زیادی که ازبیگانگان خط میگیرند درتمام بازارهانفوذ کرده اندومانع رشددربازار بورس ودنبال تضعیف اقتصاد کشورودولت هستندولی دربازارهای طلا ودلار ومسکن مانع ریزش قیمتهاشده اند چون درهردوحالت نارضایتی مردم زیادمیشود

    • ناشناس

      درود

  • ناشناس

    تمام نظرات کارشناسی فوق کاملا غیرکارشناسی و اغفال کننده است.

  • ناشناس

    اصلان باید یک سری ادمها ازبورس برن بیرون جیگر شیرنداری به بورس نیاید

  • ناشناس

    مردم بدانید ارزش سهامها بصورت دستوری دارند می کشند پایین.
    کدام اقتصاد توی جهان هست ، که هنوز نتیجه انتخابات آمریکا اعلام نشده ، بورس به این صورت متلاشی گردیده
    دیگه نباید بگی ریزش ، چون سه چهار ماه سه چهار بار ریزش کرده.

  • ناشناس

    تا همین جا هم خوب عمل کردن. اگر قیمت سهام ها را با اب دهن نگه نمیداشتن الان شاخص نزدیک صفر بود. علت اصلی هم بی اطلاعی و نداشتن ساختار بورس هست.

  • ناشناس

    همه رو به خویشتنداری دعوت میکنم