کد مطلب: ۶۸۶۶۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ادامه روزهای تلخ سهامداران / بورس باز هم قرمز شد

ادامه روزهای تلخ سهامداران / بورس باز هم قرمز شد

شاخص کل در بورس ۹ تیر ۱۴۰۱ نیز با افت ۱.۲درصدی، کام سهامداران را تلخ کرد. حال باید دید واکنش بازار به حمایت یک میلیون و ۴۰۰هزار واحد چیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ادامه روزهای نابسامان بازار سرمایه، بورس ۹ تیر ۱۴۰۱ نیز سرخ‌پوش شد. معاملات امروز، افت ۱۷هزار و ۳۵۵واحدی شاخص کل را رقم زد. به این ترتیب شاخص کل با کاهش ۱.۲درصدی مواجه شد و عدد یک میلیون و ۴۲۳هزار واحد را به ثبت رساند.

شاخص هموزن نیز امروز به عقب‌نشینی خود ادامه داد. این شاخص با افتی هفت هزار و ۲۴۱واحدی، معادل ۱.۹درصد، به ۳۷۹هزار و ۹۷۵واحد رسید.

چه نمادهایی بورس ۹ تیر ۱۴۰۱ را سرخ کردند؟

سهام پتروشیمی فن‌آوران، با تاثیر منفی دو هزار و ۵۱۵واحدی بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل بجا گذاشت. نمادهای شپنا، کگل، شستا، شبریز و نوری، دیگر نمادهایی بودند که سقوط شاخص کل را رقم زدند. تاثیر مثبت ۹۹۸واحد فولاد هم نتوانست جلوی افت شاخص را بگیرد.

ادامه خروج پول حقیقی

رکود بورس امروز هم ادامه داشت و ارزش معاملات خرد به حدود دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان رسید. خروج پول حقیقی نیز همچنان از بازار ادامه دارد. امروز نیز حقیقی‌ها ۵۶۰میلیارد تومان از چرخه معاملات خارج کردند.

واکنش بازار به حمایت ۱٫۴میلیونی چیست؟

شاخص کل روز به روز کف کانال یک میلیون و ۴۰۰هزار واحدی نزدیک‌تر می‌شود. سطحی که به عقیده کارشناسان، یکی از حمایت‌های مهم و معتبر شاخص است. به نظر می‌رسد که اگر شاخص کل این سطح را از دست بدهد، امیدها برای بازگشت روزهای خوب بورس کمرنگ خواهد شد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که واکنش اهالی بازار به شاخص یک میلیون و ۴۰۰هزار واحدی چیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه چیز دست دولته اگر بخواد ۱۰ دقیقه بازار با چند نماد شاخص ساز مخصوصا خودرو جمع میکنه انشالله فردا روند تغییر میکند

  • ناشناس

    معمولا انسان ها وقتی احساس خطر می کنند پا به فرار می گذارند و به جایی پناه می برند که در آن احساس آرامش و امنیت کنند.

  • ناشناس

    گناه مردم چیه باپول اندک سرمایه گذاری کردن …..تاکی

  • ناشناس

    کل زندگیم نابود شد

  • مالباخته

    اونایی که میگفتند دید بلند مدت داشته باشید لطفا توضیح بدهند چند قرن دیگر باید صبر کنیم تاضررمون جبران شود