کد مطلب: ۵۲۹۰۷۱

حاشیه‌های امروز بورس ۲۴ فروردین / موتور شاخص‌سازها راه افتاد

حاشیه‌های امروز بورس ۲۴ فروردین / موتور شاخص‌سازها راه افتاد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی ۱٫۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحدی رسید تا پس از ۱۷ روز مجددا در مدار مثبت قرار بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات امروز بازار سهام در شرایطی به پایان رسید که شاخص بازار حدود ۱۸هزار واحد رشد کرد. تعداد نمادهای مثبت نسبت به روزهای گذشته افزایش زیادی داشت اما در مقابل تعداد نمادهای منفی همچنان بالای ۲۰۰ نماد بود.

ارزش و حجم معاملات نسبت به روز گذشته افزایش داد ولی بیشتر این رشد در نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز بود و نمادهای کوچکتر همچنان با فشار عرضه مواجه بودند.

شاخص کل با رشد حدود ۱۸ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۴۴ رسید و حدود ۶٫۷ درصد رشد کرد. در کنار رشد شاخص کل، شاخص هم‌وزن هم رشد ۵۰۹ واحدی را ثبت کرد.

نمادهای فولاد، شستا و فملی بیش‌ترین تاثیر را در حرکت صعودی شاخص داشتند. تاصیکو، کویر و وصندوق بیش‌ترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند. شستا، وبصادر و کمند بیش‌ترین حجم تقاضا در بورس امروز را ثبت کردند.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئوی تجارت‌نیوز ببینید.

اخبار و اطلاعات روز بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وای ویلتاواویلاچقدربدبختی تواین مملکت اخه

  • ایرونی

    با دمیدن خالی به خاکستر سرد بورس نه زغالی جرقه می زند و نه آبی گرم؛ اعتماد مردم بزرگترین سرمایه بورس بود که از بین رفت جمع کنید بساطتتون رو

  • بهزاد

    چهارتا سهم رو بزور مثبت کردند تا شاخص بالا بره درحالی که اکثریت بازار قفل صف فروشه و حتی از حجم صفها هم کم نشد که امیدوار باشیم. واقعا این چه وضعشه ؟ پولهای مردم کجاست که الان حاضر نیستند همون سهمها رو به یک سوم و یک چهارم قیمت بخرند و بازیگر سهم هم سر صبح میاد چند تا چمدون سهم میذاره اول صف فروش و کلا معاملات رو قفل میکنه. چرا دامنه رو باز نمیکنند تا قفل بازار باز بشه ؟ از چی میترسن ؟ سرمایه های ما که نابود شد رفت. لااقل نقدشوندگی رو برگردونید به بازار.

    • صادق

      آقا بهزاد درست میفرمایید.
      اما اگر دامنه نوسان بردارند سهام ریزش سریعتر وبه زیان همه است.

  • ناشناس

    اخه ای آدم بخدا دلش میسوزه مردم ما خیلی هاشون خوب و دلسوزن هنوز که بورس بهشون بی وفایی کرده هنوز به بورس پشت نکردن اونهایی هم که رفتن که نصفه نیمه رفتن هنوز برگشتن و دارن به بورس نگاه میکنن ای کاش نماینده نمادها نگاه سنگین و چشم انتظار سهامداران را در نظر بگیرن مدیران و نماینده های نمادهای بورس خیلی از این مردم در حال رفتن هستن و سرشون را برگردوندن دارن به بورس نگاه میکنن شماها با جلب اعتماد برشونگردونید اگر شماها بخواهید برمیگردن …..اگر شما ها بخواهید برمیگردن …..

  • ناشناس

    درود بر شما ببینیم مدیران بورس اون کسانی که از بورس رفتن و سرشون را برگردوندن که ببینن امیدی به برگشت هست مبتونن برشون گردونن تلاش کنید قطعا بر میگردن چون هنوز کمی امید دارن که برگشتن و نگاه میکنن

  • ناشناس

    واقعا مردم دلسوزی داریم با وجود اینکه بورس بهشون بی وفایی کرده ولی هنوز تو ضرر موندن آدم دلش میسوزه نمایندگان نمادهای بورسی دریابید هنوز خیلی ها با نگاه سنگین چشم انتظارن ….

    • ناشناس

      اعتمادسوزی کردید.

  • ناشناس

    باید این روند سبز بازار بورس ادامه دار باشد.تا شاید اعتماد به سهامداران بر گردد.چون برای اقتصاد مملکت هم مفیده.

  • ناشناس

    از این راه افتادن ها توی این مدت زیاد داشتیم که صرفا جهت نوسانگیری دولت و حقوقی ها بوده، این یکی هم مثل بقیه،
    برنده اونه که با اونا موج سواری کنه ، منم همیشه سوار بر این موج ها میشم?

  • ناشناس

    ما که بعد از کلی قناعت مبلغ ۲۰میلیون پس انداز کردیم اومدیم توبوزس حالا ارزش بیست میلیون رسیده به ۱۴ میلیونحالا کی دلش به مامیسوزه خدامیدونه حقوق بازنشستگی سالها فقط مبلغ عیدی دولت را پس انداز کرده بودم بخدا این پولها حرام است کسانی که میخوریداینهاپول بچه یتیم وصغیره دلتون میاد این طور پولها رابخورید

  • ناشناس

    ضرر هر روز بیشتر از دیروز چرا دروغ؟