کد مطلب: ۴۸۴۲۳۸

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

روند صعودی بورس بازمی‌گردد؟ / وضعیت بورس هفته بعد بهتر می‌شود

روند صعودی بورس بازمی‌گردد؟ / وضعیت بورس هفته بعد بهتر می‌شود

با شروع معاملات امروز بازار سهام روند شاخص کل و هم‌وزن نزولی بود و این روند نزولی به دلیل افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام اتفاق افتاد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد در پی نوسان قیمت دلار سهم‌های ارز محور بازار سهام نیز باید رشد داشته باشند و امروز سهم‌های پالایشی و پتروشیمی که به مقدار زیادی به قیمت ارز وابسته هستند واکنش مثبت داشتند و به نوعی امروز این گروه‌ها لیدر بازار سهام بودند.

ایمان رئیسی‌، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با آینده بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد لیدری بازار سهام از این به بعد به دست سهم‌های دلاری مانند پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها خواهد افتاد و امروز پتروشیمی و پالایشی‌ها لیدر بازار شدند اما نمادهای بزرگ گروه فلزات که آنها هم وابسته به ارز هستند روند نزولی دارند که من عقیده دارم این سهم‌ها در نقطه حمایتی هستند و به زودی روندی صعودی پیدا خواهند کرد.

او در رابطه با دلیل ریزش نمادهای خودرویی گفت: بعد از ریزش سنگین گروه خودرویی در دوره اصلاح به نظر می‌رسید لازم است یک دوره روند صعودی داشته باشند و مقداری از ضرر خود را جبران کنند و بعد از جبران به نظر من بازار سهام سهم‌های مستعدتری برای رشد و لیدری بازار نسبت به گروه‌های خودرویی دارد.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند بازار امروز گفت: امروز احتمالا اکثر سهم‌های بازار سهام برمی‌گردند،به نوعی امروز احتمالا صف‌های فروش در اکثر نمادها جمع ‌شوند و از هفته بعد بازار بهتر و بدون صف فروش را شاهد خواهیم بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این رییس بورس چه با وقاهت میگه هنوز اصلاح تمام نشده عرضه اولیه هم از پایه داره منفی تر میشه .وقتی قیمت گذاری کردن شما کجا بودی
    شریک دزد و رفیق قافله

  • ناشناس

    به‌نطرمن‌بورس‌‌دیگه‌جای‌مطمعن‌نیست‌برای‌سرمایه‌گذاری‌چون‌بورس‌دسکاری‌میشود

  • جواد

    این بورسم نمیتونه نفس بکشه هی سیگنال منفی و مثبت دلارم بیاد خوب بشه انتخابات امریکاس

  • جواد

    بازار باید یک هفته خرید و فروش توش انجام نشه

  • ناشناس

    خلق الله رو تو ضرر انداختن اسمش شده اصلاح!
    نوسانگیری و بازار رو بهم ریختن اسمش شده بازارگردانی!

  • ناشناس

    باید حقیقت پذیرفت یه مدت سود خوب دادن تا مردم جذب بشن ،بعدش همه رو به خاک سیاه نشوندن،اگه سه ماه پیش آهن پاره میخریدیم الان دو سه برابر شده بود این همه استرس هم نداشتیم فردا چی بشه …

  • کهنه کار بورس

    سلام خدمت دوستان تازه کار و مجرب بورسي خودم.بنده چند ساليه که توي بورس فعاليت دارم و از تحليل تکنيکال و تابلوخواني سودهاي خوبي بدست آوردم.خدمتتون عرض کنم که وضعيت امروز بورس نتيجه صف نشيني هاي بي فايده حقيقي هاي تازه کار و عدم حمايت حقوقي هاي منفعت طلب هست. بنده دو ماهه که دارم روي شاخص تحليل تکنيکال انجام ميدم و در نهايت به اين نتيجه رسيدم که به احتمال صد در صد صعود تاريخي دوم در راه است يعني احتمالا شاخص در حال تشکيل الگوي سر و شانه ميباشد. دوستان اجازه ندهيد سهامتان را مفت از دست بدهيد قطعا صعود تاريخي دوم در راه است.
    قطعا صعود تاريخي دوم در راه است.
    فروشندگان امروز متضرران فردا هستند
    قطعا بورس با صبرکنندگان است. موفق و پيروز باشيد

  • بی چاره

    از حقیقت نباید گریخت

  • یاسمن

    ما بچه دار نمیشم مجبور شدیم به کم پول بذاریم تو بورس تا رشد کنه برای درمان ناباروری…و هزاران پول خرد مثل من با دعوت اومدن تو بورس…الاهی اون که دزدی میکنه از اینجور پولها سرطان بگیره

  • هوشمند

    سلام دوستان سهامتان را مفت ندین بره کمی صبور باشین تا عید مطمئن باشین دو برابر میشه نا امید نشین