کد مطلب: ۴۳۸۷۶۵

جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد آغاز شد

جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد آغاز شد

ساعتی پیش، جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد آغاز شد. اما سوال اینجاست که آیا امروز، بالاخره تکلیف دستمزد ۹۹ مشخص خواهد شد؟

بعد از بی‌نتیجه ماندن جلسه ده ساعته روز گذشته، از ساعتی پیش دوباره جلسه سه‌جانبه شورای عالی کار تشکیل شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از قرار معلوم، این جلسه رسما آغاز به کار کرده است، اما سوال اینجاست که آیا امروز، بالاخره تکلیف دستمزد ۹۹ مشخص خواهد شد؟

در جلسه روز گذشته، نمایندگان دولت و کارفرمایی در مقابل پیشنهادات گروه کارگری کوتاه نیامدند و حتی یک توافق نیم بند هم حاصل نشد؛ به نظر می‌رسد که امروز نیز مذاکرات سخت و نفس‌گیری در راه است و چندین ساعت به طول خواهد انجامید.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دولت وکارفرما خون کارگررومیمکند کارگرهمیشه مظلوم واقع میشه

  • ناشناس

    خدا وکیلی اون نماینده دولت و کارفرمایی که برای تعیین دستمزد کارگران اومدن با حقوق ۲میلیون و۸۰۰ هزار تومن با این اوضاع بد اقتصادی میتونن زندگی کنن.کارگری که مستاجر،محصل و دانشجو داره چطوری میتونه با این حقوق زندگیشو بچرخونه.آهای نماینده دولت و کارفرمای محترم نگاه به خودت نکن که ماهیانه صدها میلیون میاد تو حسابت.بیاین یک ماه خودتونو بذارین جای یه کارگر تاببینم میتونین با این حقوق زندگیتو بچرخونی.بخدا نمیتونی.به واله نمیتونی….سیر از گرسنه خبر نداره و سواره از پیاده!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    نباید یک طرفه به قضیه نگاه کرد خوب دولت مردان هم حتمآ یکسری محدودیت ها در افزایش حقوق دارن مثل کمبود بودجه چون کشور در حال حاضر تحریم هست و ما کارگر ها باید این شرایط رو درک کنیم.

  • ناشناس

    اهای توی که داری حق وحقوق کارگرارو مشخص میکنی خودتون با ماه 1800میتونی زندگی کن اره؟؟؟ والا باید الان هرکارگر ایرانی باید ماه 5میلیون حقوق ثابت داشته باشه…چون حقشونه یذره انصاف داشته باشید

  • ناشناس

    با سلام
    آقایان مدیر که در جلسه افزایش حقوق کارگران جلسه برگزارکنین واقعابااین مبلغ حقوق سال۹۸ آیا میشه هزینه یک خانواده تامین کرد چطور باید بنزین بشه لیتری۳ تومان بابت قیمت سوخت با کشورهای دیگه رقابت نکنین ولی بابت حقوق یک کارگر ساده که توانایی خریدمایعتاج خانشونداره باکارگرهای خارجی رقابت نمیشه

  • ناشناس

    آیالنظرشماها کارگرهاانسان نیستن آیاباکارکردن همین کارگرها چرخه اقتصادیات کشورنمیچرخه آیاکارگرهابجای تغذیه ای که شماصرف بدنتون میشه کارگرهاهوامخورن پس چراعادلانه باعدالت حقوق کارگرهاتعیین نمیشه