کد مطلب: ۳۴۰۵۷۹

نقشه تورم مسکن در منطقه به منطقه تهران / قیمت خانه در کدام مناطق اشباع شده است؟ (اینفوگرافیک)

نقشه تورم مسکن در منطقه به منطقه تهران / قیمت خانه در کدام مناطق اشباع شده است؟ (اینفوگرافیک)

در اینفوگرافیک تجارت نیوز میزان رشد قیمت مسکن و میزان معاملات مناطق تهران را مشاهده می کنید. منطقه 19 بیشترین نرخ تورم را از آن خود کرده و همچنان سیر معاملات در این منطقه با رشد 9 درصدی ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، جدیدترین آمار از مسکن تهران در آذر ماه نشان می‌دهد که قیمت مسکن ۲ برابر شد . البته این رشد دو برابری قیمت مسکن برای پایتخت است و این میزان در استان‌های دیگر متفاوت به نظر می‌رسد. همچنین این میزان رشد برای دوره آذر ماه سال گذشته تا آذر ماه امسال است. اما در دوره آبان تا آذر ماه امسال میانگین افزایش قیمت مسکن در تهران در حد پنج درصد تخمین زده شده است.

میزان رشد قیمت مسکن در منطقه به منطقه تهران نیز با هم تفاوت دارد. برخی مناطقی که تورم آنها به کمتر از میانگین افت کرده است و روند معاملات آنها نزولی ثبت شده ممکن است به لحاظ افزایش قیمت دیگر اشباع شده‌ باشند.

با این حال مناطق 19، 12 و 22 با وجود تورم دو رقمی همچنان روند صعودی در معاملات دارند.

طبق این گزارش که براساس داده‌های وزارت راه و شهرسازی است، منطقه‌ 21 تهران نیز تنها منطقه‌ای محسوب می‌شود که در آذر ماه امسال تورم منفی داشته است، البته این کاهش قیمت منظور در دوره آبان تا آذر ماه امسال است. نزولی بودن معاملات در این منطقه نشان از اشباع افزایش قیمت می‌تواند داشته باشد.

tavarom maskan1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.