کد مطلب: ۳۴۲۱۲۱

ثبت رکوردی دیگر برای هوآوی/ درآمد هوآوی برای اولین بار از ۱۰۰ میلیارد دلار عبور کرد

ثبت رکوردی دیگر برای هوآوی/ درآمد هوآوی برای اولین بار از 100 میلیارد دلار عبور کرد

شرکت هوآوی به تازگی اعلام کرده است که از هدف‌گذاری خود برای ارسال بیش از 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال 2018 عبور کرده است.

به گزارش تجارن‌نیوز، شرکت هوآوی به تازگی اعلام کرده است که از هدف‌گذاری خود برای ارسال بیش از 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال 2018 عبور کرده است.

به گفته گواپینگ، از مدیران ارشد هوآوی، درآمد این شرکت در سال جاری از 109 میلیارد دلار هم گذشته است. این میزان درآمد قابل توجه، نشان از افزایش 21 درصدی نسبت به سال گذشته دارد و بالاترین نرخ رشد این شرکت در دو سال گذشته است. این نخستین بار است که هوآوی در زمینه درآمد از مرز 100 میلیارد دلار عبور می‌کند.

این میزان رشد قابل توجه با وجود مشکلاتی بوده که هوآوی در برخی از بازارهای دنیا داشته است. البته هوآوی از سال 2012 با برخی محدودیت‌ها در برخی بازارها مواجه شده است ولی این امر موجب کاهش و حتی توقف رشد این شرکت نشده تا جایی که برای اولین بار در سال 2018 هوآوی توانست از مرز درآمد 100 میلیارد دلاری عبور کند.

این شرکت بزرگ چینی در حال‌حاضر بزرگ‌ترین تامین‌کننده تجهیزات 5G و همچنین دومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان است. پیشرفت‌های اخیر، با افت فروش آی‌فون که به تازگی اتفاق افتاده است، هم زمان شده است تا درنتیجه آن، اپل رتبه فروش خود را از دست بدهد و هوآوی بتواند با گوشی‌های پرچم دار و میان رده پر طرفدار خود در جایگاه دوم قرار بگیرد.

این درحالیست که این برند در برخی از بازارهای دنیا به رتبه اول صعود کرده است. همچنین در بازارهای مهمی همچون بازار اروپای غربی هوآوی موفق به کسب موفقیت های جدیدی شده است و کاربران زیادی جذب گوشی های پرچم دار جدید این شرکت شده اند.

بخش دیگری از موفقیت این شرکت به گوشی‌های پرچم دارد سری Huawei P20 و سری Huawei Mate 20 بر می گردد. هر دو دستگاه با ایده‌های نوآورانه، استانداردهای جدیدی در بازار گوشی هوشمند وضع کرده اند و رقبا را به این فکر انداخته‌اند تا درباره اصلی ترین استراتژی‌هایشان تجدید نظر کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.