کد مطلب: ۵۹۵۴۳۳

خبر خوش وزیر راه و شهرسازی برای مردان مجرد

خبر خوش وزیر راه و شهرسازی برای مردان مجرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: آقایون مجرد از روز دوشنبه هفته آینده، می‌توانند در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کنند، اما شرط تحویل مسکن تاهل است. یعنی هرچند مجردان می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند اما در زمان تحویل باید متاهل شده باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ثبت‌نام مجردان، چه خانم و چه آقا در طرح دولتی جهش تولید مسکن چه شرایطی دارد، اظهار کرد: بر اساس قانون فعلی، خانم‌های مجرد بالای ۳۵ سال و زنان سرپرست خانوار همین امروز می‌توانند در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: توافقی با دولت داشتیم و با شخص رئیس جمهور در این باره به توافق رسیدیم و قرار بر این است که دوشنبه هفته آینده این موضوع به صورت قطعی تصویب شود که آقایان مجرد هم بتوانند در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کنند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: طبق توافق صورت گرفته، مجردها پس از جلسه تصویب این موضوع، در روز دوشنبه هفته آینده، می‌توانند ثبت‌نام را آغاز کنند اما شرط تحویل مسکن تاهل است. یعنی هرچند مجردان می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند اما در زمان تحویل باید متاهل شده باشند.

قاسمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این موضوع شامل حال زنان کمتر از ۳۵ سال هم می‌شود، گفت: در ایران آقایان مسئول تامین مسکن هستند و این ثبت‌نام برای مجردها مشمول آقایان می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح جهش تولید مسکن با تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی فرصت بسیار مناسبی است که مردم با استفاده از آن خانه‌دار شوند و نکته بسیار مهم این است که بازپرداخت این تسهیلات ۲۰ ساله و بر اساس درآمد خانوار شناور است و سقف اقساط را پلکانی در نظر گرفته‌ایم.

منبع: ایلنا

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه بازار مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم استقبال نکردند از این طرح، الان به این فکر افتادن ای داد بی داد با کدوم پول این مسکن های خیالی رو بسازیم و چجوری مثل بورس نقدیدنگی رو از دست ملت بکشیم بیرون و چجوری بازم یکم زمان بیشتری بخریم تا مشکلات اقتصادی رو شیفت بدیم به آینده. بعد گفتند: آهان یافتیم، بگیم مجردها هم ثبت نام کنند. فعلا پول رو از دست این قشرم بکشیم بیرون بعد مثلا اگر چیزیم ساخته شده بود و خواستیم تحویل ملت بدیم، میگیم کو زنت، کو کار و بارت ؟!!!! پس به شما تعلق نمیگیره بیا اینم پولی که موقع ثبت نام داده بودی البته به صورت قسطی بر میگردونیم بهتون . چقدر قشنگ و شیک و جالب. نمیدونم مردم از یک سوراخ چند بار میخوان گزدیده بشند.

    • علی

      دقیقا ملت اینقدر از این رکبا خوردن که همه رو حفظ شدن

    • علی

      دقیقا

  • سامان

    این چه طرحی است؟ کسی که در شهر تهران ساکن است اصلا نمی تواند در خود شهر تهران صاحب خانه شود و باید در شهرهای اطراف تهران مانند پرند و … ثبت نام کند . یک فکری به حال کلان شهرها کنید.

    • ناشناس

      من ساکن شهر ری هستم و مستاجرم جالب گزینه شهر ری برای انتخاب وجود ندارد

    • قلی

      بابا یکم رحم کنید به ما . این همه خبر خوش نمیگید یهو سکته بزنیم از خوشحالی. 10 لیتر بنزین هدیه بابت از کار افتادن جایگاه های سوخت و الانم خونه دار کردن مجردها . بابا چقدر شما سریع فوری انقلابی ملت رو خوشحال میکنید.

  • ناشناس

    خبر زمانی برای ما خوش است که بگند همه شما رفتید پی کارتون دیگه دستتون به هیچ جایی بند نیست .

  • علی

    تجربه مسکن مهر دوران احمدی نژاد بنده ثبت نام کرده بودم قرار بود با 12 میلیون یک خانه به ما بدهند 9 سال طول کشید بعد از کلی جابجایی از بیابان های مختلف و 1500 بار رفت و امد به کرج و بیابانهای اطرافش واحد ما را به ما دادند و در نهایت 60 میلیون تومان از ما گرفتند هنوزم که هنوزه ان مسکن ها غیر قابله سکونته
    حالا حواستون باشه
    این حقه ها دیگه قدیمی شده

  • تنها راه نجات، انفجار نور است

    همه اینها فریب و نیرنگه. دو هدف اصلی دارند: اول شناسایی مالکان خانه های اجاره ای جهت اخذ مالیات و دوم جمع آوری نقدینگی و خارج کردن اون از دست مردم. اینا منتظرن حدود 4 میلیون نفر!! ثبت نام کنند!!

  • رحیمی

    خواستم بگم اونایی ک مددجو هستن ماهی 500تومن حقوق میگیرن چطور با 500تومن میشه 5میلیون قسط داد.وهیچ درآمدی ندارن .پس تکلیف چی ؟

  • ناشناس

    ما فکر کردیم بگیریم بهتره زود اقدام کردم .الان میگه مجرد ها .؟؟؟یعنی طلاق بدم