کد مطلب: ۳۹۹۴۴۰

جدیدترین قیمت خانه در تهران

جدیدترین قیمت خانه در تهران

در هفته‌های اخیر حجم معاملات بازار مسکن به شدت کاهش پیدا کرده و مشاوران املاک در تهران از آرامش در بازار خبر می‌‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت از آرام شدن بازار معاملات ملک خبر می‌دهند. مشاوران املاک در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران عنوان می‌کنند بازار خرید و فروش مسکن از یکسو در یک روند آرام و با ثبات بیشتر نسبت به ابتدای سال قرار گرفته و از سوی دیگر بخش زیادی از فروشندگان حاضر در بازار نسبت به تعدیل قیمت‌های پیشنهادی خود اقدام کرده‌اند.

به گفته آنها طی هفته‌های اخیر حجم معاملات ثبت شده در بنگاه‌های املاک به شدت کاهش پیدا کرده است. در این میان اگرچه همزمانی با برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم یکی از دلایل کاهش مراجعه به بنگاه‌های املاک عنوان می‌شود اما در عین حال واسطه‌های ملکی بیان می‌کنند متقاضیان مصرفی موجود در بازار با آرامش بیشتری نسبت به ماه‌های گذشته اقدام به جست‌وجوی ملک می‌کنند.

از دیدگاه آنها بازگشت آرامش به سطح بازار از بابت افزایش سطح قیمت‌ها، سبب شده تا متقاضیان با تامل و تفکر بیشتری به جست و جو برای یافتن ملک خود بپردازند.

در این میان نکته‌ مهم از نظر مشاوران املاک درخصوص معاملات منعقد شده آن است که برخلاف سال گذشته و ماه‌های ابتدایی امسال، که فروشندگان اصطلاحا دست بالا را در معامله داشتند و اقدام به افزایش مداوم قیمت‌ها می‌کردند اما درحال‌حاضر فرصت مناسبی برای چانه‌زنی در سمت تقاضا به‌وجود آمده است.

به گفته آنها فروشندگان نیز با توجه به وضعیت جدید بازار، سعی می‌کنند با تعدیل قیمت پیشنهادی خود، قیمت مناسب‌تری را به خریدار پیشنهاد دهند. مشاوران املاک در عین حال از کاهش فایل‌های فروش در بازار خبر می‌دهند.

072

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.