خبر مهم:

کد مطلب: ۷۴۵۵۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز ۱۴ دی ۱۴۰۱

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز 14 دی 1401

در بورس امروز شاخص کل مانند روز گذشته کاهش یافت. به طوری که تابلو بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز افت 12 هزار و 196 واحدی معادل 0.77 درصد این نماگر را نشان داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بورس امروز شاخص کل مانند روز گذشته کاهش یافت. به طوری که تابلو بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز افت 12 هزار و 196 واحدی معادل 0.77 درصد این نماگر را نشان داده است.

شاخص کل هم‌وزن، طی معاملات امروز همسو با نماگر اصلی بازار رفتار کرد و دو هزار و 217 واحد معادل 0.47 این شاخص، کاهش یافت که نشان از قرمز بودن کلیت بازار دارد.

همچنین تابلو بورس امروز حجم معاملات را 14 میلیارد و 80 میلیون و ارزش معاملات را 6 هزار و 69 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

حجم مشکوک

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.

حجم مشکوک چهاردهم دی

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خگستر، خودرو و وبملت بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های خودرو، وتجارت و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

وسینا با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. ولغدر نیز با افت 6.98 درصدی مانند روز گذشته بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های وپاسار، حکشتی و وبملت تعلق گرفت. نمرینو، وسینا و قاسم نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در مقابل، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای کسرا، دلقما و کساپا خروج پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های گشان، قاسم و لپیام رقم خورد. همچنین بالبر در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد چفیبر بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه چیز در همه جای کشور مشکوکه و فقط عدهء کوچکی از آن سر درمی آورند،همهء ما مهره هائی هستیم که ناآگاهه و از روی استیصال فقط براساس مصالح آن عدهء قلیل حرکت میکنیم!!چرا که همانها وضعیت را طوری هدایت میکنند که فقط به نفع خودشان باشد!اینه که همیشه همه در ضرر هستیم و فقط همان عده همیشه در سود هستند!!!یعنی تحت هر شرایطی خودشان سود میکنند!!مردم و پولهایشان وسیله ای هستند برای رسیدن آنها به اهدافشان!

  • مجید

    لطفا گزارشاتی را که موجب پایین آوردن p/e شرکتها می شود را ندهید و در پی تشویق شرکتها برای افزایش خرید و رونق بازار سرمایه باشید