کد مطلب: ۴۴۹۰۲۳

رئیس اتحادیه املاک کرج در گفتگو با تجارت‌نیوز مطرح کرد:

نوسان قیمت مسکن در کرج / پیش‌بینی قیمت رهن و اجاره در شهر کرج

نوسان قیمت مسکن در کرج / پیش‌بینی قیمت رهن و اجاره در شهر کرج

رئیس اتحادیه املاک کرج از نوسان تا ۱۵ درصدی قیمت مسکن در کرج خبر داد و گفت: خرید و فروش خانه در کرج نسبت به بهمن ماه رونق گرفته و باعث افزایش قیمت خانه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت مسکن تهران در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ نسبت به ماه قبل خود با کاهش تقریبا یک درصدی همراه شده است. این در حالی است که رئیس اتحادیه املاک کرج از رشد قیمت مسکن در کرج خبر و اذعان می‌کند که بازار مسکن در کرج نسبت به بهمن ماه رونق چشم‌گیری گرفته است.

رئیس اتحادیه املاک کرج درباره وضعیت بازار مسکن به تجارت‌نیوز گفت: خرید و فروش املاک کرج نسبت به بهمن و اسفند ماه از رونق خوبی برخوردار است. قیمت مسکن کرج نیز در سال ۹۹ بین ۱۰ تا ۱۵ درصد در مناطق مختلف رشد داشته است. کسانی که حالا مشتری املاک کرج شده‌اند بخشی از خریداران تهرانی‌ها و بخش دیگر کرجی‌ها هستند. البته تهرانی‌ها بیشتر مشتری املاک منطقه گرمدره هستند.

محمد قمی با اشاره به متوسط قیمت مسکن در کرج افزود: متوسط قیمت مسکن پنج میلیون تومان است. قیمت زمین هم بین پنج تا شش میلیون تومان است. حداقل قیمت مسکن در کرج بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر قیمت بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان است. کمال‌شهر، خرمدشت و حیدرآباد مناطقی هستند که قیمت املاک در این سه ناحیه بین دو تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

او درباره وضعیت قیمت اجاره‌بهای مسکن اظهار کرد: به دلیل مصوبه هیات دولت حوزه اجاره‌بها برای مستاجران تا دو ماه تمدید شد. به نظر می‌رسد قیمت اجاره‌بها حدود ۱۵ درصد افزایش یابد و امیدواریم که در این حوزه شاهد رشد افسار گسیخته قیمت‌ها نباشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • الیاس

    خخخخ با این اوضاع گسلهای فعال تهران و دماوند و ماهدشت منتظر یک سقوط قیمت باشید

  • ناشناس

    دلالها ی مشت زالو هستن افتادن ب جون مردم تا این باقی مانده خون مردمو نخورن ول کن نیستن…البته ک خود دولتم ذی نعفه…

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید،به نظر بنده بازار مسکن به طرف رکود همراه تورم میرود،درحال حاضرم قیمتها نوسان زیادی دارد،به اصطلاح گیج میزنه و درضمن خریدارها مصرف کننده واقعی نیستند

  • انسانم ارزوست

    تا جایی که من میبینمو در جریانم ملک تو رکوده و فقط یه عده مالک برا جو سازی میان تو دیوار قیمتایه نجومی میزارن که مردم بترسنو تحریک به خرید بشن .

  • ناشناس

    تورو خدا نظارت کنید تو روال مسکن .اینقدر اجاره ها رو نذارید بالا ببرن .از کجا میشه پرداخت کرد .فکری به حال مستاجرا بکنید خواهشا .دولت که دلش به حال مردم نمیسوزه خودمون به هم رحم کنیم .

  • ناشناس

    خدالعنت کند هرچیع مشاور املاکی تمام این کرونی املاک دست این نامزدهای.

  • خانه بهدوش

    قیمت واقعیه پرند را وقتی که بارون میاد وتبدیل به سیلاب میشه ثبت کنید وحباب قیمتشو بالاببرید.الکی اماردروغبه مزدون ندید قیما برمبنای،امکلنات رفاهی درمنطقه ونوع سازه براوردمیشه نه بر وزن…..

  • ناشناس

    به،نظر بنده هیچ چیزی،در ایران گران نشده بلکه پول ملی ما بی،ارزش شده .واین باعث شده قیمت ها دستخوش تحولات بشه

  • ناشناس

    ریئس اتحادیه مسکن معلولان مستاجر نیست ممکن تو حیدر آباد سال قبل ۱۳تومن با ۳۵۰تومن رهن و اجاره ام بوده امسال صاحب خونه میگه ۴۰تونن ۷۰۰تومن رهن و اجاره میخواد این مبلغ ۱۰تا ۱۵ درد گران شده تو یه سال ۲۷میلیون تومان بجا اضافه کرده با ۳۵۰ کرایه من از کوره کی بیارم این پول بدم البته تموم بنگاه‌ها هستن خونه رو ندیده قیمت میدن در این بناهای حیدر آباد بیاید گل بگیرید تو یه خیابون بغل بغل ۲۰تا بنگاه دم به ساعت باز میشه حتما خوب درآمد دارند که انقد بنگاه با میشه به این رسیدگی کنید از سر معده حرف میزنید بگید من چکار کنم با این وضعیت خونه

  • ناشناس

    باسلام مدتی پس از انتخابات امریکا قیمت مسکن به شدت سقوط خواهد داشت می شه مثل قطعنامه 598 و اگر مذاکره ای صورت بگیر ه درسی برای این گران فروش ها خواهد بود