کد مطلب: ۳۵۴۵۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رونق دوباره مسکن / معاملات خانه در بهمن ماه ۴۰ درصد رشد داشت

رونق دوباره مسکن / معاملات خانه در بهمن ماه 40 درصد رشد داشت

متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در تهران در بهمن ماه با رشد بیش از 86 درصدی نسبت به بهمن ماه سال گذشته به 10 میلیون و 60 هزار تومان رسید. تعداد معاملات آپارتمان‌های شهر تهران که از اردیبهشت ماه امسال با روند کاهشی مواجه بوده، در بهمن ماه با رشد حدود 40 درصدی نسبت به ماه قبل به هشت هزار و 99 فقره افزایش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در بهمن ماه امسال هشت هزار و 99 فقره خرید و فروش آپارتمان‌‌های مناطق 22گانه تهران به ثبت رسید.

تعداد معاملات آپارتمان‌های شهر تهران از اردیبهشت ماه امسال با روند به‌شدت کاهشی روبه‌رو بود، به‌طوری که از حدود 17 هزار فقره معامله در اردیبهشت ماه سال جاری با کاهش 65 درصدی به پنج هزار فقره در دی ماه رسید، اما در بهمن ماه این روند تغییر کرد و معاملات با رشد ماهانه 40 درصدی مواجه شد.

تعداد معاملات آپارتمان‌های شهر تهران در بهمن ماه سال جاری با رشد حدود 40 درصدی نسبت به ماه قبل به هشت هزار و 99 فقره رسیده است.

رشد خرید مسکن در بازار بهمن ۱۳۹۷

بررسی آمارها نشان می‌دهد بیشترین معاملات صورت‌گرفته متعلق به آپارتمان‌های منطقه پنج تهران بوده که سهم 14.5 درصدی از کل معاملات صورت‌گرفته را به خود اختصاص داده است.

در بهمن ماه سال جاری متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در تهران با رشد سه درصدی نسبت به ماه قبل به 10 میلیون و 60 هزار تومان رسید.

رشد خرید مسکن در بازار بهمن ۱۳۹۷

بالاترین قیمت یک مترمربع آپارتمان در بهمن ماه امسال با 21 میلیون و 620 هزار تومان متعلق به منطقه یک تهران و پایین‌ترین قیمت با چهار میلیون و 560 هزار تومان متعلق به منطقه 18 تهران است. قیمت مسکن در منطقه یک تهران در بهمن ماه سال جاری با کاهش بیش از یک میلیون و 300 هزار تومان مواجه بوده است.

رشد خرید مسکن در بازار بهمن ۱۳۹۷

متوسط قیمت هرمترمربع آپارتمان‌ در سطح مناطق 22 گانه تهران در بهمن ماه سال جاری نسبت به بهمن ماه سال گذشته با بیش از 86 درصد رشد حدود 4.6 میلیون تومان افزایش یافته است.

رشد خرید مسکن در بازار بهمن ۱۳۹۷

همچنین قیمت هر مترمربع آپارتمان‌ در سطح مناطق 22گانه تهران از ابتدای سال جاری تا بهمن ماه با 80 درصد رشد همراه بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.