کد مطلب: ۶۸۴۶۳۶

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد

بررسی‌های آموزش و پرورش به اتمام رسیده است و نتایج پذیرفته شدگان نهایی از اوایل هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: بررسی‌های آموزش و پرورش به اتمام رسیده است و نتایج پذیرفته شدگان نهایی از اوایل هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

به نقل ایسنا ، صادق ستاری فرد با حضور در شبکه افق، درباره زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: بررسی‌های آموزش و پرورش به اتمام رسیده است و نتایج پذیرفته شدگان نهایی از اوایل هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

آزمایش طرح توزیع بسته امنیت غذایی دانش آموزان

وی درباره طرح توزیع بسته امنیت غذایی دانش آموزان نیز توضیح داد و گفت: سلامت دانش آموزان مسئله‌ای جدی است. طرح بسته امنیت غذایی دانش آموزان تحت عنوان «باغ» در دو استان به صورت پایلوت از انتهای سال تحصیلی گذشته برگزار شده و ۷۵ هزار دانش آموز تحت پوشش قرار گرفتند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: در مهرماه این طرح را برای سه تا پنج میلیون دانش آموز مناطق محروم، روستایی، عشایری و مرزی اجرا خواهیم کرد.

ستاری فرد با بیان اینکه تغذیه دانش آموزی از سال ۸۹ به این سو کم کم در نظام تعلیم و تربیت کنار گذاشته شده بود که با همراهی دولت و مجلس اعتبار خوبی برای این امر پیش بینی شد، گفت: نیاز داریم نهادهای حمایتی و انقلابی نیز وارد طرح شده و کمک کنند. ۱۱۵۰ میلیارد تومان از یک محل و قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان از محل دیگری بودجه دیده شده است و دانش آموزان نیازمند تمام استان‌ها تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

بودجه مورد نیاز تامین بسته غذایی دانش آموزان چقدر است؟

وی ادامه داد: حداقل سه تا چهار هزار میلیارد تومان برای ارائه بسته غذایی کامل به دانش آموزان نیاز است. امیدواریم در سال آینده این برنامه ذیل قانون برنامه هفتم توسعه پیش بینی و منابع پایداری برای آن تصویب شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: تغذیه دانش آموزی نقش مستقیمی در ایجاد موقعیت مناسب یادگیری دانش آموزان دارد و به رشد تحصیلی و جسمی دانش آموزان کمک می کند و می تواند بستر مناسبی برای برقراری عدالت تربیتی باشد. امیدواریم این حمایت در تخصیص بودجه نیز استمرار داشته باشد.

ستاری فرد با اشاره به اینکه این بسته‌ها دو تا سه وعده در هفته در طول سال تحصیلی توزیع می شود گفت: این بسته شامل شیر غنی شده با ویتامین دی و نان غنی شده با روی است.

در کنار این اقلام، تلاش می کنیم از ریزمغذی‌ها استفاده کنیم، به خصوص برای دانش آموزان دختر و در دوره ابتدایی و متوسطه اول. در سال‌های گذشته عمدتا روی چاقی تمرکز شده بود، در حالی که سوء تغذیه، تغذیه ناسالم و تغذیه ناکافی نیز باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیر غیرممکن هست