کد مطلب: ۷۵۰۵۷۷

توییت جنجالی سخنگوی وزارت صمت/ مسئولین باید شرمنده باشند نه طلبکار

توییت جنجالی سخنگوی وزارت صمت/ مسئولین باید شرمنده باشند نه طلبکار

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران به توئیت طعنه آمیز سخنگوی وزارت صمت واکنش تندی نشان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، توییت جنجالی سخنگوی وزارت صمت درباره ترافیک واکنش تند پلیس راهور را به دنبال داشت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به توییت طعنه‌آمیز سخنگوی وزارت صمت درخصوص ترافیک روز گذشته پایتخت و اظهار نظر این پلیس درخصوص کیفیت خودروها واکنش نشان داد.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در واکنش به توییت اخیر سخنگوی وزارت صمت نوشت: جای بسی شگفتی دارد، سخنگوی وزارت صمت به جای شرمندگی و عذرخواهی از مردم به خاطر تولید خودروهای بی کیفیت، در مباحثی که خودشان سهم زیادی دارند، آن را به دیگران منتسب می‌کنند.»

بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی و آلودگی شهرهای بزرگ به ویژه تهران مربوط به از رده خارج نکردن خودروهای فرسوده از چرخه ترافیک و تولید خودروهای بی‌کیفیت که موجب تراکم ترافیک (تردد ۵ برابری وسایل نقلیه در شهر تهران نسبت به ظرفیت معابر) و آلودگی روزافزون شرایط جوی است، می‌باشد.

نمایشگاه‌هایی که وزارت صمت در موضوعات مختلف در شهرها به ویژه در تهران برگزار می‌کند، موجب تراکم ترافیک در سطح معابر و نارضایتی مردم می‌گردد که مسئولین مربوطه در این حوزه نیز باید شرمنده مردم باشند، نه طلبکار.

مدیریت ترافیک صرفا بر عهده پلیس نیست و پاکسازی شبکه معابر در زمان برف و باران در شهرها بر عهده شهرداری و در راه‌ها بر عهده وزارت راه می‌باشد.»

سخنگوی وزارت صمت پیش از این در توییتی با انتقاد از پلیس نوشت: ‌«این روزها، نظیر خیلی از روزها، شهروندان ناظر ناکارآمدی مدیریت ترافیک شهری هستند. بارش مختصر برف، ترافیک بی‌سابقه‌ای ایجاد کرده و ضعف عملکرد پلیس در مدیریت آن بر همه آشکار شده، اگر پلیس راهور یک‌صدم آنچه در مورد خودرو نظر می‌دهد به وظیفه ذاتی خود عمل کند، شاهد چنین فجایعی نخواهیم بود.»

4784015

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • داغدیده

    همتون لنگه ی همدیگر هستید بیخود همدیگر را متهم نکنید