کد مطلب: ۴۹۹۹۳۰

شیرینی شب یلدا گران نمی‌شود

شیرینی شب یلدا گران نمی‌شود

رئیس اتحادیه قنادان گفت: در آستانه شب یلدا و همزمان با افزایش تقاضا برای خرید شیرینی، قیمت هیچ یک از محصولات شیرینی‌پزی‌ها افزایش نمی‌یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان درباره آخرین قیمت‌ انوع شیرینی ‌ برای شب یلدا اظهار کرد: چند روز تا شب یلدا باقی مانده، اما بازار فروش قنادان به دلیل تعطیلی‌های اخیر و محدودیت‌های کرونایی هنوز به روند عادی خود بازنگشته است.

او افزود: آخرین افزایش قیمت‌ها مربوط به افزایش ۲۰ درصدی نرخ مصوب در تیرماه بود، اگر چه از آن روز تا به حال هزینه‌های تولید بیش از ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده، اما قنادان همچنان با نرخ مصوب محصولات خود را می‌فروشند.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان بیان کرد: روغن کالایی است که بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ۶ ماه گذشته داشته است و همین موضوع باعث شده تا شیرینی‌فروشان با حداقل سود به فعالیت خود ادامه دهند.

به گفته بهره‌مند قیمت شیرینی از تیرماه هیچ افزایش پیدا نکرده و در آستانه شب یلدا هیچ افزایش قیمتی را تجربه نخواهد کرد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان اظهار کرد: تمامی قنادی‌ها در این روزها و همزمان با فرارسیدن شب یلدا فعالیت خواهند داشت.

این مقام مسئول در پایان در خصوص آخرین قیمت انواع شیرینی‌ها تصریح کرد: هر کیلو شیرینی‌ تر ۴۸ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۳۸ هزار تومان، شیرینی زبان ۳۸ هزار تومان و کیک یزدی ۲۹ هزار تومان در تمامی واحد‌ها با همین نرخ‌ها فروخته می‌شود.

هر کیلو شیرینی‌ تر ۴۸ هزار تومان
هر کیلو شیرینی دانمارکی ۳۸ هزار تومان
هر کیلو شیرینی زبان ۳۸ هزار تومان
هر کیلو کیک یزدی ۲۹ هزار تومان

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من فقط این رو میخوام بگم که برام مهم نیست چون ما در خا هستیم و بیرون نمبرویم همیننن